سلام امام رضا جان! به دست بچه ها رسید

به گزارش چاپار بلاگ، مسلم ناصری در گفت وگو با خبرنگاران ، درباره سلام امام رضا جان! که به تازگی با گردآوری او از سوی انتشارات به نشر راهی کتابفروشی ها شده، گفت: مدتی پیش قرار بود مجله ای برای بچه ها به نام آهو از سوی انتشارات به نشر منتشر گردد و سردبیری آن برعهده من بود. براین اساس مطالبی درباره امام رضا(ع) جمع آوری شد اما امکان انتشار مجله فراهم نشد.

سلام امام رضا جان! به دست بچه ها رسید

وی اضافه نمود: بعد از آن تصمیم بر آن شد تا مطالب کتابی آن اعم از داستان، شعر، سرگرمی و جدول که همگی با موضوعاتی مرتبط با امام هشتم بود، گردآوری شده و در قالب یک کتاب با عنوان سلام امام رضا جان! منتشر گردد.

این نویسنده در ادامه اعلام کرد: در واقع سلام امام رضا جان! جنگی برای بچه ها است که علاوه براینکه بچه ها را با امام رضا (ع) بیشتر آشنا می نماید، جنبه تعلیمی، آموزشی و سرگرمی هم برایشان دارد.

گل هشتم بهاری، بازی، دوتا پیرزن، مسافر، نقاشی با پوسته های شکلات، باغچه ای در طبقه چهارم،شکوفه های خوشبو امام رضا (ع)، خانه مهربانی و جدول امام رضایی عنوان های مطالبی است که در سلام امام رضا جان! گردآوری شده است.

انتشارات به نشر، کتاب سلام امام رضا جان! را با تصویرگری سمیه علیپور و نرگس هاشمی با شمارگان دوهزارنسخه و قیمت 12هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 7193

به "سلام امام رضا جان! به دست بچه ها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلام امام رضا جان! به دست بچه ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید