سازمان لیگ به فولاد زور می گوید، امیدوارم اسپانیا قهرمان اروپا گردد

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره ملاقات این تیم با سپاهان در لیگ برتر، گفت: باید به سپاهان بابت داشتن این تیم تبریک گفت. می دانستیم بازی فوق العاده سنگینی داریم. مهم برای ما این بود که نقاط قوت حریف را کنترل کنیم. می توانستیم به سه امتیاز دست یابیم. جلوی سپاهان پرمهره با هزینه های مفیدی که دارد خوب بازی کردیم. هم در دفاع و هم در حمله پیروز بودیم. جلوی برترین خط حمله لیگ بازی کردیم. توانستیم آنها را کنترل کنیم. روی یک ضربه ایستگاهی تمرکزمان را از دست دادیم. اگر دقت می کردیم می توانستیم حتی برنده بازی باشیم. اگر حواسمان جمع بود با سه امتیاز از زمین خارج می شدیم و لیگ را با خیال راحت ادامه می دادیم.

سازمان لیگ به فولاد زور می گوید، امیدوارم اسپانیا قهرمان اروپا گردد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سرمربی فولاد درباره قضاوت داور مسابقه، تاکید نمود: در مجموع منصوریان خوب قضاوت کرد. بازی سنگینی بود. در گرمای اهواز کار قضاوت آن هم در ملاقات دو تیم مدعی سخت می گردد. مهمترین نکته ای که رخ داد و اعتراض داشتیم، صحنه ای بود که بازیکن ما تک به تک را از دست داد و توپ کرنر شد. در آن صحنه که معین بود داور کرنر صد درصد نگرفته است، اعتراض بازیکن ما طبیعی است. داور به چهار بازیکن کارت زرد داد. ساسان انصاری را از دست داده ام. شیمبا را هم نداشتم. تیم من مهاجم ندارد آن هم به خاطر اشتباه داور.

وی درباره اینکه آیا باشگاه فولاد به قضاوت منصوریان اعتراض نموده است؟ توضیح داد: در ایران قانونی نیست که کارتها را برگردانند. ما هم اعتراض نکردیم. اگر این قانون بود، باید چهار کارت زرد بازیکنان ما پاک می شد. اینها نکات ریزی است که در این بازی وجود داشت. در مجموع منصوریان قضاوت خوبی داشت. در آن صحنه اشتباه فاحشی رخ داد. نکته منفی این بود که چهار بازیکن ما کارت الکی گرفتند. در این مقطع لیگ، یک بازیکن و یک کارت خیلی حساس است.

نکونام که با رادیو ورزش مصاحبه می کرد، با بیان اینکه تعداد غایبان تیمش برای بازی با مس رفسنجان هنوز معین نیست، اضافه نمود: یکسری از بازیکنان قطعاً به بازی می رسند و یکسری را نخواهیم داشت. پنجره جابجایی ما به خاطر یک بازیکن بسته شد؛ به جای اینکه شدیدترین مجازات را برای این بازیکن در نظر بگیرند، آن را برای نماینده ایران در آسیا در نظر گرفتند.

سرمربی فولاد بعلاوه با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: برنامه ریزی لیگ به صورتی است که یک بار به صورتی برنامه را برای ما در نظر نگرفتند که یک بار فولاد دو بازی متوالی در خانه انجام دهد. چرا باید تیم من هر چهار روز یک بار بازی کند؟ تیم فولاد چون نه زور، دارد و نه طرفدارانش اعتراض و تجمع می نمایند، اگر زور هم بگویند اتفاقی هم نمی افتد اما من به اسم سرمربی فولاد وظیفه دارم از حق فولاد و استان خوزستان دفاع کنم. از مردم و طرفداران تیمم برای این برنامه ریزی عذرخواهی می کنم. اما زوری نداریم و نمی توانیم کاری کنیم. به هر حال به صورتی برنامه ریزی کردند که خدایی نانموده فولاد دو بازی متوالی در خانه انجام ندهد و اتفاقاتی بیافتاد که فولاد نتیجه بگیرد و بالا بیاید.

نکونام اعلام نمود: کجای این عدالت است که تیم ما باید یک بازی نابرابر داشته باشد. شرایط مان خیلی سخت است و خدا را شکر دوستان بدترین برنامه ریزی را برای ما انجام داده اند. سازمان لیگ یک بازی ما را قبل از پلی آف آسیا لغو کرد که از آنها تشکر کردیم. نتیجه اش را گرفتیم و برای فوتبال ایران خوب شد و توانستیم سهمیه ایران را حفظ کنیم ولی بقیه برنامه ریزی ها را ببینید.

سرمربی فولاد که سابقه بازی در تیم اوساسونا اسپانیا را هم دارد، در خاتمه در پاسخ به این سئوال که کدام تیم مدعی قهرمانی یورو 2020 است؟ گفت: ساعت تمرینات ما به خاطر گرمای اهواز دیر است و برای همین سال جاری مسابقات اروپا را کم دیدم ولی از برد اسپانیا مقابل کرواسی شادمان شدم. عِرق خاصی به اسپانیا دارم. امیدوارم اسپانیا قهرمان گردد. آنها دارند تیمشان را برای جام جهانی آماده می نمایند و یکسری بازیکنان جوان آورده اند. شاید این جام برایشان مهم نباشد. امیدوارم اسپانیا یا ایتالیا قهرمان شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 17686

به "سازمان لیگ به فولاد زور می گوید، امیدوارم اسپانیا قهرمان اروپا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ به فولاد زور می گوید، امیدوارم اسپانیا قهرمان اروپا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید