زمان امتحانات و شروع سال تحصیلی دانشگاه علم و صنعت اعلام شد

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت اعلام نمود: کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه از 29 شهریور ماه امسال شروع می گردد.

زمان امتحانات و شروع سال تحصیلی دانشگاه علم و صنعت اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، سیادت موسوی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بازه اول برای اجرای فشرده دروس عملی که احتیاج به حضور دانشجو دارد، از روز یکشنبه 15 تیرماه آغاز می گردد و این دوره روز شنبه 28 تیرماه انتها می پذیرد.

وی در ادامه توضیح داد: بازه دوم برای اجرای فشرده دروس عملی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که احتیاج به حضور دانشجو دارد نیز از روز شنبه یک شهریورماه آغاز خواهد شد و تا چهارشنبه 19 شهریورماه ادامه دارد.

موسوی همچنین اضافه کرد: تاریخ تایید نهایی نمرات مقطع کارشناسی برای دروس نظری 15 مرداد، زمان تایید نهایی نمرات مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دروس نظری 30 مرداد و تاریخ تایید نهایی نمرات دروس عملی در کلیه مقاطع، 20 شهریور است.

مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت تاکید نمود: انتخاب واحد ترم تابستانه دانشجویان این دانشگاه از 30 خرداد آغاز می گردد و این مهلت اول مرداد به اتمام می رسد و آغاز کلاس های ترم تابستان نیز از 4 مرداد آغاز تا 5 شهریور ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امتحانات ترم تابستان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نیز از 10 تا 15 شهریور و زمان تایید نمرات ترم تابستان، 22 شهریورماه خواهد بود.

موسوی در انتها در مورد زمان انتخاب واحد نیم سال اول 1400-1399 گفت: انتخاب واحد نیم سال اول 1400-1399 در بازه زمانی 24 تا 26 شهریورماه و تاریخ آغاز کلاس ها در نیم سال اول نیز از 29 شهریورماه خواهد بود.

4040/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 6599

به "زمان امتحانات و شروع سال تحصیلی دانشگاه علم و صنعت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان امتحانات و شروع سال تحصیلی دانشگاه علم و صنعت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید