روزانه 3 هزار متر از مسیل های شرق تهران لایروبی می گردد

به گزارش چاپار بلاگ، شهردار منطقه13 تهران از پاکسازی و لایروبی روزانه حدود 3 هزار متر طول از مسیل های شرق مرکز همزمان با بارش های بهاری اطلاع داد.

روزانه 3 هزار متر از مسیل های شرق تهران لایروبی می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران درباره لایروبی مسیل های شرق تهران اظهارداشت: با توجه به اقدامات اجرا شده در فروردین ماه سال جاری، گنجایش مسیل های منطقه با طرح های لایروبی و رسوب برداری روزانه و مستمر افزایش یافته و در زمان بارش ها مسئله ای نخواهیم داشت.

وی با اشاره به وجود 13 هزار متر طول مسیل در محدوده منطقه 13، اضافه کرد: اداره مسیل ها و قنوات در راستای برنامه های زمانبندی شده در شش ماهه دوم سال گذشته، نسبت به لایروبی مکانیزه 11 هزار متر طول از مسیل ها به صورت دستی و مکانیزه اقدام که حدود پنج هزار و 264 متر مکعب رسوب استخراج شده است.

شهردار منطقه13 تهران، پاکسازی مکانیزه مسیل سرخه حصار را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: ضمن بازدید و پایش مسیل های محدوده از سوی عوامل اداره مسیل ها و قنوات منطقه، نسبت به پاکسازی مسیل های سرخه حصار کانال حریم بان اقدام شد تا هنگام بارش، مسئله ای در جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی به وجود نیاید.

شهردار منطقه13 تهران از شهروندان خواست با مشارکت در پاکیزگی شهر و عدم تخلیه زباله های شهری در انهار و کانال های عبوری، به خادمان مردم در شهرداری یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 25920

به "روزانه 3 هزار متر از مسیل های شرق تهران لایروبی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه 3 هزار متر از مسیل های شرق تهران لایروبی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید