رئیس فدراسیون هندبال: یک هفته دیگر به تیم های لیگ رجحان مهلت دادیم

به گزارش چاپار بلاگ، علیرضا پاکدل گفت: افرادی هستند که نه تنها با ما بلکه با فدراسیون های قبلی نیز مشکل داشتند.

رئیس فدراسیون هندبال: یک هفته دیگر به تیم های لیگ رجحان مهلت دادیم

رئیس فدراسیون هندبال در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی که امکان دارد از سرمربی خارجی در تیم ملی بزرگسالان استفاده گردد؟ اظهار کرد: فعلاً که آقای حبیبی با قدرت به کارش ادامه می دهد و قصد استفاده از مربی خارجی را در حال حاضر نداریم.

وی در مورد اینکه اگر تیم ملی به المپیک راه یابد آیا با مربی ایرانی ادامه می دهیم؟ گفت: دعا کنید ما به المپیک صعود کنیم و آن زمان حضور مربی خارجی را آنالیز می کنیم.

پاکدل در مورد تعداد تیم های لیگ فزونی اعلام کرد: روز گذشته آخرین مهلت واریز مبلغ ورودی لیگ برتر بود که یک هفته دیگر نیز این مهلت را تمدید می کنیم و در سرانجام اگر تیمی ورودی را واریز نکرد از لیگ کنار می رود.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد اختلافات در بین اهالی این رشته اظهار کرد: اختلافات خاصی که نیست و در هر رشته این مسائل طبیعی است ولی اگر چنین مواردی منجر به پویایی گردد خوب است اما اگر بحث مغرضانه باشد فایده ای ندارد.

وی ادامه داد: جو خوبی الان در هندبال کشور حاکم است اما افرادی هستند که نه تنها با ما بلکه با فدراسیون های قبلی نیز مشکل داشتند ولی مجموعه ما به این حواشی توجه ندارد و با قدرت به کارش ادامه می دهد که امیدواریم بتوانیم قدم های خوبی برداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 71

به "رئیس فدراسیون هندبال: یک هفته دیگر به تیم های لیگ رجحان مهلت دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون هندبال: یک هفته دیگر به تیم های لیگ رجحان مهلت دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید