دیدار معاون وزیر دفاع عربستان با عمران خان

به گزارش چاپار بلاگ، معاون وزیر دفاع عربستان در سفرش به اسلام آباد با نخست وزیر پاکستان دیدار و رایزنی کرد.

دیدار معاون وزیر دفاع عربستان با عمران خان

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان که به اسلام آباد سفر کرده با عمران خان، نخست وزیر پاکستان نشستی برگزار و پیام سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی و وزیر دفاع عربستان را به مسؤولان پاکستانی منتقل کرد.

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص روابط برادرانه و تاریخی میان عربستان و پاکستان، تحولات منطقه ای و بین المللی، مسائل مهم و مورد توجه دو طرف و نیز تقویت و توسعه راه های همکاری میان دو کشور دوست به ویژه در زمینه های دفاعی و امنیتی برای تضمین امنیت و ثبات منطقه به بحث وتبادل نظر پرداختند.

معاون وزیر دفاع عربستان همچنین با قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد و در جریان این دیدار بر اهمیت تقویت همکاری نظامی میان دو کشور و راه های حمایت و توسعه آن در تمامی زمینه ها و همچنین تلاش های اجرا شده در راستای برقراری امنیت و ثبات منطقه تاکید کرد.

خالد بن سلمان در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: این سفر در راستای تداوم روابط برادرانه مستحکم میان دو کشور و ملت های آن و گامی در چارچوب تقویت همکاری استراتژیک میان این دو کشور و نیز نقش پیشگام آنها در جهان اسلام و منطقه انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2720

به "دیدار معاون وزیر دفاع عربستان با عمران خان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار معاون وزیر دفاع عربستان با عمران خان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید