در نیم فصل اول مهاجمان کارآمدی نداشتیم

به گزارش چاپار بلاگ، تهران (پانا) - سرمربی ذوب آهن معتقد است که نفرات تهاجمی این تیم در نیم فصل نخست کارآمد نبودند و به همین علت این تیم در امر گل زنی با مشکل روبرو بوده است.

در نیم فصل اول مهاجمان کارآمدی نداشتیم

به گزارش ایسنا، ذوب آهن و آلومینیوم اراک فردا (آدینه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می فرایند. مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از این ملاقات اظهار کرد: مانند همه بازی ها، بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم. درست است که آلومینیوم هفته هاست که نتیجه نگرفته اما از نظر تیمی بسیار خوب است. ضمن این که آن ها در بازی خارج از خانه خطرناک عمل می نمایند. ما آلومینیوم را بررسی نموده ایم و بازیکنانمان واقف هستند که نباید تیم حریف را دست کم بگیریم.

او اضافه نمود: آن ها در جدول رده بندی بالاتر از ما هستند و اگر ما در پی این هستیم که فردا بالاتر از آن ها باشیم، باید آلومینیوم را ببریم. تمرینات خوبی داشتیم. البته زمان کافی نداشتیم اما روی نقاط ضعف و قوت آلومینیوم کار نموده ایم. ما ذهنیت برنده را در در این دو، سه هفته پیدا کردیم و می توانیم فردا برنده باشیم.

سرمربی ذوب آهن درباره اهمیت پیروزی مقابل آلومینیوم گفت: کار سختی است و آلومینیوم تیم خطرناکی است. اگر می خواهیم بالای جدول قرار بگیریم باید فردا برنده شویم و فرایند خوبمان را ادامه دهیم. ما در سه هفته، هفت امتیاز کسب کردیم که آمار خوبی است، به ویژه که با سپاهان و فولاد در خارج از خانه بازی کردیم. با این حال هنوز در جدول جابجا نشده ایم و فردا وقت سبقت گرفتن است.

تارتار درباره غایبان ذوب آهن مقابل آلومینیوم اراک و شرایط روحی تیمش اعلام کرد: محرومان ما آرمان قاسمی و حبیب فرعباسی هستند اما بازیکنان جایگزین خوب و باکیفیتی داریم. ما از نظر فنی زمان زیادی برای بازی آلومینیوم نداشتیم و فقط سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت کار کنیم. در بخش حمله پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم و در دو هفته اخیر چهار گل زدیم. در بخش دفاعی هم از ابتدای فصل خوب بودیم. تیم مان شرایط خوبی دارد و ان شاءالله این فرایند را ادامه می دهیم.

او ادامه داد: همه در بهبود نتایج نقش داشتند. از مدیریت تا بازیکنان نقش داشتند اما اصلی ترین علت آن جذب بازیکنان خوبی در بخش حمله بود. ما زیبا بازی می کردیم ولی نتیجه نمی گرفتیم چرا که در بخش حمله بازیکنان کارآمد نداشتیم. اضافه شدن بازیکنانی مانند باقرپسند، سجاد عاشوری، درویشی و صادق صادقی به ما یاری کرد چرا که بازیکنان باکیفیت تری هستند. ضمن تشکر از بازیکنانی که از ما جدا شدند. من فکر می کنم مشکل ما حل شده و مهم است که این فرایند را حفظ کنیم.

صحبت های مهدی تارتار در انتقاد از خط حمله ذوب آهن در نیم فصل نخست شاید کنایه ای به به مهاجمانی باشد که از این تیم جدا شده اند؛ در جابجایی نیم فصل، میلاد جهانی و بابا محمدی از جمع سبز پوشان اصفهانی جدا شدند و به ترتیب به سپاهان و طرفدار پیوستند. به همین علت احتمالا صحبت های تارتار در کنایه به یک یا هر دوی این دو بازیکنان بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 26370

به "در نیم فصل اول مهاجمان کارآمدی نداشتیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "در نیم فصل اول مهاجمان کارآمدی نداشتیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نیم فصل اول مهاجمان کارآمدی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید