الهامی: امید من به زمین و طرفداران نساجی بود که از هر دوی آنها محروم هستم

به گزارش چاپار بلاگ، سرمربی نساجی مازندران گفت که از هر دو نقطه امیدبخش خود در این تیم محروم است.

الهامی: امید من به زمین و طرفداران نساجی بود که از هر دوی آنها محروم هستم

به گزارش خبرنگاران از ساری، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از ملاقات نساجی مازندران و پدیده خراسان گفت: خوشحالم پس از چهار بازی خانگی، در خدمت شما هستم و از طرفداران پوزش می طلبم. این چهار بازی بر ما سخت گذشت و از اعضای کادر فنی تشکر می کنم که در غیبت من، جور کارها را کشیدند. ملاقاتهای سخت خود را گذراندیم و ان شاءالله استارت خوبی برای ادامه راه بزنیم. همه تیم ها از هم شناخت پیدا نموده اند و به هماهنگی تاکتیکی رسیده اند.

نتایج تیم ها در هفته های گذشته به هم نزدیک است و همه تیم ها شانس شکست یکدیگر را دارند.، وی ضمن بیان این جمله گفت: به استاد عزیز، دوست داشتنی و بزرگ فوتبال ایران یعنی اکبر میثاقیان خسته نباشید می گویم و معتقدم امثال او، زینت فوتبال ما هستند. خدا سایه آنها را بالای سر فوتبالی ها و ما مربیان جوان که در ابتدای راه هستیم، حفظ کند. می دانم پذیرفتن تیم ها در این شرایط چقدر سخت است، اما اکبر آقا استاد این کار است و هیچکس در این شرایط نمی توانست این مسئولیت را بپذیرد. برای میثاقیان آرزوی پیروزیت دارم و امیدوارم به جز بازی خودمان، در همه ملاقاتها پیروز باشد.

سرمربی نساجی با تمجید از همتای خود در تیم پدیده خراسان بیان نمود: آرزو می کنم امثال میثاقیان که زحمت کشیده اند و خاک خورده فوتبال هستند، در فوتبال ما باشند. پدیده تیمی بسیار خوب و جنگنده است و در شرایط خوبی واقع شده است. از قرعه بسیار سختی رد شدیم و به جایی رسیدیم که جای هیچ اشتباهی نداریم. سه امتیاز بازی با پدیده، حیاتی ترین سه امتیاز فصل است. می دانیم در پی چه چیزی هستیم و می خواهیم به چه جایگاهی برسیم. به همین دلیل جای هیچ ریسک و عقب نشینی نداریم.

الهامی با بیان اینکه شرایط میزبانی نساجی خوب نیست، توضیح داد: ما چاره ای جز پیروزی نداریم و امیدوارم نتیجه بازی را به دست بیاوریم. هرچند شرایط بازی کردن در این زمین (ورزشگاه شهدای ساری) وجود ندارد و کیفیت بازی ما، طرفداران را راضی نمی کند. این شرایط فقط برای نساجی صدق نمی کند و برای همه تیم هاست. روز اول خواهش کردم زمین خوبی به من بدهند و می دانستم می توانم طرفداران را داشته باشم. امید من به زمین و طرفداران بود که از هر دو خواسته ام محروم هستم و این موضوع مایه نگرانی من نیست.

وی با بیان اینکه این شرایط در اختیار خودش نیست، گفت: نساجی در همه شهرهای شمالی کشور طرفدار دارد، اما ورزشگاه ما ورزشگاه شهید وطنی و تیم متعلق به قائمشهر است. دوست داشتم این ورزشگاه را پُر ببینم و با این طرفداران زندگی کنم. کاش همان چمن مصنوعی (ورزشگاه شهید وطنی) را نگه می داشتم تا طرفداران را داشته باشم. انسان گاهی به داشته های خود قانع نیست و حرص، انسان را به جایی می رساند که داشته خود را از دست بدهد.

سرمربی نساجی با ابراز دلتنگی برای طرفدارانی که بازی های این تیم را از خانه های مجاور ورزشگاه شهید وطنی دیدن می کردند، مطرح نمود: دلم برای ساختمان هایی که طرفداران در آن بودند، لک زده است و من شرمسار آنها هستم. من سه امتیاز ملاقات مقابل صنعت نفت را به طرفداران بدهکار هستم و قول می دهم تا این امتیازات را تا نیم فصل جبران کنم. با تمام وجود می گویم شرمسار طرفداران نساجی هستم و به عشق خودشان مانده ام. شرایط به گونه ای رقم خورد که محرومیت من، نساجی را از روال واقعی خود درآورد و من اشتباه کردم.

پس از طرح سوالی در مورد شرایط اسماعیل اسماعیلی مربی نساجی، مدیر رسانه ای این تیم بیان کرد که شرایط او نسبت به زمان ورود به بیمارستان بهتر شده و رو به بهبود است.

الهامی در این باره که رئیس هیئت فوتبال مازندران گفته بود پیگیری های او باعث انتها محرومیت سرمربی نساجی شده است، گفت: ما با هم خصومت نداریم و همه سوار بر یک کشتی هستیم. نساجی متعلق به قائمشهر است و نمی خواهم آن را به تهران ببرم. دوست دارم در قائمشهر تمرین کنیم و چرا باید از طرفداران محروم باشیم؟ چرا دیدنگران را در ملاقات ما مقابل استقلال تست کردند؟ 300 طرفدار ما پا به پای 15 هزار طرفدار استقلال، نساجی را تشویق کردند و در دقایق آخر هم طلب گل داشتند. اگر رئیس هیئت فوتبال مازندران کاری برای محرومیت من نموده است، از او تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه مردم قائمشهر و مازندران، دلخوشی دیگری جز فوتبال ندارند، توضیح داد: شما بازی های ما مقابل سپاهان، استقلال و گل گهر را دیدید و نمی توانم توجیه کنم. هفته اول که فجر را شکست دادیم، گفتم اتفاقی پیروز شدیم؛ همانطور که شکست مان مقابل صنعت نفت و تساوی مان مقابل پیکان اتفاقی بود. بازی بسیار سختی داریم و باید از این مرحله عبور کنیم. اگر اتفاقات و شانس به نفع ما باشد، می توانیم نتیجه بگیریم. شرایط زمین به گونه ای است که هیچکس نمی تواند برنده بازی را معین کند که این برای استان مازندران و من خوب نیست.

سرمربی نساجی در مورد زمین مد نظرش برای میزبانی از رقبا گفت: آرزو می کنم در زمین صاف بازی کنیم و چه بهتر که در کیاکلا، قائمشهر و ساری بازی کنیم. وگرنه جای دیگری بازی کنیم. نوع بازی ما با این زمین سازگار نیست و من با هیچکسی مشکل ندارم. همه عزیز و بزرگ هستند و من تهدید نمی کنم. التماس و خواهش می کنم که زمین را درست نمایند. نمی خواهیم رئیس هیئت فوتبال مازندران یا مدیرکل ورزش و جوانان استان را خراب کنیم و امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا زمین را بگیریم.

الهامی در مورد سوال خبرنگاری درباره مشکل نساجی در گلزنی بیان نمود: گلزنی و دفاع مسئله ای تیمی است و مدافعان ما تا به امروز دو گل زده اند. کریم اسلامی تا به امروز سه گل زده و در کورس آقای گلی واقع شده است. بازیکنان امید خوبی داریم که در کوران مسابقات این رده سنی هستند و کم کم به ما اضافه می شوند. جوانان خیلی خوبی در کنار باتجربه ها داریم. قول می دهم شرایط ما بهتر از فصل گذشته خواهد بود و شرمسار مردم نمی شوم. من به عشق مردم آمدم و خدا نیز ما را بدون پاداش نمی گذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 22035

به "الهامی: امید من به زمین و طرفداران نساجی بود که از هر دوی آنها محروم هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: امید من به زمین و طرفداران نساجی بود که از هر دوی آنها محروم هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید