داوری: مربی کوبایی دو ستاره بود و امکان حضور در بازی های آسیایی را نداشت، جامعه بوکس تمایل نداشته باشد، نمی مانم

به گزارش چاپار بلاگ، سرپرست فدراسیون بوکس گفت که سرمربی کوبایی این تیم نمی توانست هدایت بوکسورهای کشورمان در بازی های آسیایی 2018 اندونزی را برعهده بگیرد.

داوری: مربی کوبایی دو ستاره بود و امکان حضور در بازی های آسیایی را نداشت، جامعه بوکس تمایل نداشته باشد، نمی مانم

افشین داوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص دیدار روز گذشته(یکشنبه) معترضان فدراسیون بوکس با معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از این جلسه اطلاعی ندارم اما اگر واقعا جامعه بوکس تمایلی به حضور من در این رشته ندارد اعلام کند تا از این رشته بروم. اصلا علاقه ای ندارم در بوکس تشنج ایجاد شود و در خصوص این تجمعات و دیدار معترضان با داورزنی نیز نظری ندارم.

وی ادامه داد: اگر اکثریت جامعه بوکس با نظرات این دوستان موافق هستند، اعلام کنند تا همه در جریان قرار بگیرند. نمی دانم دیدگاه این معترضان چه چیزی است اما در خصوص مسائلی که مانند مشکل در استان ها، دخالت در مجمع و تاثیرگذاری من در چیدمان مجمع مطرح شده است باید بگویم قطعا اینگونه نیست. در خصوص جلسه روز گذشته(یکشنبه) نیز داورزنی با من صحبتی نکرده است و همانطور که گفتم اطلاعی ندارم.

سرپرست فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که اگر زمان به عقب بازشود باز هم با خیمنز قطع همکاری خواهد کرد، گفت: در دومین جلسه فنی که با حضور روح الله حسینی، خزانه دار فدراسیون، غلامحسین نهرودی، همایون اردلان و علی دانشمند در تاریخ 21 مردادماه و تنها پس از 10 روز از حضور من در فدراسیون بوکس گذشته بود، تصمیم گرفته شد اردوهای تیم ملی به دلیل نامساعد بودن امکانات لغو شود. همچنین در این جلسه نیز تصمیم گرفته شد بهترین کارآیی خیمنز حضورش در استانها است که من با توجه به مدت کم حضورم در فدراسیون فقط مخاطب بودم.

داوری شرح داد: خیمنز قطع همکاری با فدراسیون بوکس نکرده اما با توجه به قراردادی که داشته است باید در جهت توسعه این رشته فعالیت و قرار است در بازگشت نیز به استان های دیگر سفر کند. آن جلسه نیز با حضور نایب رئیس، دبیر، رئیس کمیته فنی، رئیس کمیته امور استان ها برگزار شد. من نیز در این مدت کسی را برکنار نکردم بلکه قرارداد خیمنز به عنوان سرمربی با تیم ملی نبوده است و طبق گفته کارشناسان بوکس با توجه به دو ستاره بودنش امکان هدایت تیم ملی در بازی های آسیایی را نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد این مربی قطعا در فدراسیون موجود است و شما نیز با مطالعه آن تصمیم گرفتید، گفت: بله، قرارداد این مربی موجود است و طبق قراردادی که فدراسیون بوکس ایران با یک شرکت که واسطه حضور او در ایران بوده است، بسته شده او باید در جهت توسعه رشته بوکس در ایران فعالیت می کرده و به هیچ عنوان با سمت سرمربی قرارداد نبسته است. در رزومه او نیز به عنوان مربی دو ستاره از او ذکر شده است و برای هدایت در بازی های آسیایی باید مربی سه ستاره باشد.

سرپرست فدراسیون بوکس تاکید کرد: حتی پول این مربی را ما به شرکتی که با آن قرارداد بسته بود پرداخت می کردیم و تنها 560 دلار به عنوان پول توجیبی به او می دادیم. این مربی نیز واقعا از حضور در استان ها راضی بود و با رضایت حاضر به برگزاری دوره برای مربیان استانی شد. حتی در آخرین صحبتی که با خیمنز داشتم او حضورش در استان ها را مفیدترین کارش در مدت حضور در ایران اعلام و گفت با توجه به تغییر دائمی نفرات تیم ملی بوکس اصلا از حضور در تیم ملی راضی نبوده است.

داوری در پاسخ به اینکه گفته می شود شاید در انتخابات فدراسیون شرکت نکند، گفت: من نگران جامعه بوکس هستم و واقعا افسوس می خورم دوستانی که می توانستند وزنه ای از بوکس بردارند خودشان به وزنه ای برای این رشته تبدیل شدند. همانطور که گفتم اگر جامعه بوکس مدعی است که من نباید در این رشته حضور داشته باشم، خودم را تحمیل نخواهم کرد اما به نظر نمی رسد دیدگاه همه جامعه بوکس چنین باشد. خانواده بوکس از من خواست در این رشته حضور داشته باشم و من نیز به آنها ارائه خدمات بدهم.در حال حاضر نیز اردوی تیم ملی تشکیل شده است و از لحاظ اسکان، تمرین و تغذیه در شرایط لوکس به تمرین می پردازد.

وی تاکید کرد: در روزهای گذشته نیز با وجودی که به هیچ یک از اهالی بوکس بی احترامی نکردم نسبت به من بی احترامی هایی صورت گرفت که از این موضوع گله مند هستم. حتی اگر به لحاظ کسوت نیز در نظر بگیریم از برخی دوستان قدیمی تر هستم و حتی اگر موضوعی نیز وجود دارد می توانیم با صحبت با یکدیگر آن را حل کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1024

به "داوری: مربی کوبایی دو ستاره بود و امکان حضور در بازی های آسیایی را نداشت، جامعه بوکس تمایل نداشته باشد، نمی مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری: مربی کوبایی دو ستاره بود و امکان حضور در بازی های آسیایی را نداشت، جامعه بوکس تمایل نداشته باشد، نمی مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید