دانشگاه فردوسی در عرصه آموزش نخبگان و تجاری سازی فناوری سرآمد است

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر مراکز رشد دانشگاه فردوسی گفت: دانشگاه فردوسی در عرصه ایده پردازی آموزش نخبگان فراوری دانش و تجاری سازی فناوری درسال های اخیر سرآمد است.

دانشگاه فردوسی در عرصه آموزش نخبگان و تجاری سازی فناوری سرآمد است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

موسوی، مدیر مراکز رشد دانشگاه فردوسی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به رکود علمی در دانشگاه گفت: دانشگاه فردوسی در عرصه ایده پردازی آموزش نخبگان فراوری دانش و تجاری سازی فناوری درسال های اخیر سرآمد است. نهاد هایی را در جهت توسعه دانش و ارتقای کیفیت بخشی در دانشگاه وجود دارد که در این راستا صندلی دانشگاه را در تزار جهانی معین است.

موسوی توضیح داد: دانشگاه فردوسی دومین دانشگاه جامع از نظر علمی کشور است و رویکرد ارزشمندی در تقاضا محوری دارد و رکود علمی نداشته ایم و هر ساله دراین زمینه ارتقای سطح علمی داریم.

مدیر مراکز رشد دانشگاه فردوسی اعلام کرد: دانشگاه فردوسی رتبه پنجم در دانشگاه های کشور را دارد. راه اندازی فناوری پیشرفته و تجهیز آزمایشگاه های تخصصی که بتواند R&N صنایع را در دانشگاه پیاده کند ایجاد شبکه آزمایشگاهی در دانشگاه که به بیرون از دانشگاه خدمات می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1906

به "دانشگاه فردوسی در عرصه آموزش نخبگان و تجاری سازی فناوری سرآمد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فردوسی در عرصه آموزش نخبگان و تجاری سازی فناوری سرآمد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید