خبرنگاران 200 میلیارد تومان برای تکمیل طرحهای دانشگاه فنی و حرفهای احتیاج است

به گزارش چاپار بلاگ، یزد - خبرنگاران- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: برای تکمیل 200 طرح نیمه تمام این مجموعه در سطح کشور به بیش از 200 میلیارد تومان بودجه احتیاج است .

خبرنگاران 200 میلیارد تومان برای تکمیل طرحهای دانشگاه فنی و حرفهای احتیاج است

دکتر رضا مهدی شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر به یزد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این طرح ها شامل ساختمان آموزشی، فرهنگی، سالن، کارگاه، کلاس، خوابگاه و رستوران است .

وی ادامه داد: برای تکمیل این طرح ها با 10 الی 20 سال سابقه به همت و همکاری بیشتر دولت در اختصاص بودجه احتیاج است که تا به امروز پیگیری لازم برای جذب بودجه انجام شده و امیدواریم محقق گردد.

این مسوول یکی از مهمترین برنامه های راهبردی این دانشگاه فراگیر را در سطح کلان بر اساس ظرفیت و موقعیت به جذب دانشجویان سایر کشورها ذکر کرد که یزد می تواند در این راستا گام های اساسی بردارد.

مهدی یادآور شد: برای موفقیت دانشگاه و تعالی دانشجویان باید بیش از گذشته به دنبال ایجاد زمینه در عرصه سخت افزاری و تجهیز کارگاه ها به امکانات روز جهان باشیم که برای انجام آن به همکاری احتیاج است.

وی از شرایط دانشگاه یزد به خصوص در سال های اخیر با همکاری مسوولان و مردم قدردانی کرد و توجه به احتیاجهای جامعه هدف را که موجب توفیق علمی و فرهنگی می گردد را با همراهی همگان مورد تاکید قرار داد.

معاون دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، تعداد دانشجویان زیر پوشش را 200 هزار نفر ذکر کرد که در 181 مرکز در رشته های مختلف مشغول تحصیل هستند.

مهدی در سفر به یزد در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای این استان شرکت کرد.

در این آیین با قدردانی از جواد شاکر اردکانی، داوود اندلیب به عنوان رییس جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد معرفی گردید.

در هفت سال گذشته در راستای مهارت آموزی دانشجویان، 100 میلیارد تومان اعتبار برای تامین زیرساخت های دانشگاه فنی و حرفه ای یزد اعم از کارگاه و آزمایشگاه هزینه شده است.

در این مدت 20 هزار دانشجو در این دانشگاه جذب شدند که 18 هزار و 500 دانشجو از این تعداد دانش آموخته شدند و تعداد رشته های این دانشگاه 2 برابر شده و اکنون 80 کد رشته در مقطع کاردانی و 50 کد رشته در مقطع کارشناسی در این مراکز آموزشی ایجاد شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11906

به "خبرنگاران 200 میلیارد تومان برای تکمیل طرحهای دانشگاه فنی و حرفهای احتیاج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 200 میلیارد تومان برای تکمیل طرحهای دانشگاه فنی و حرفهای احتیاج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید