دانشگاه آزاد نجف آباد از واحد های در حال رشد و پیش از رشد تا سقف 30 میلیون تومان حمایت می نماید

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: واحد های فناور که در مرحله مقدماتی هستند تا 10 میلیون تومان و واحد هایی که به مرحله رشد رسیده اند، تا 30 میلیون تومان تسهیلات دریافت می نمایند.

دانشگاه آزاد نجف آباد از واحد های در حال رشد و پیش از رشد تا سقف 30 میلیون تومان حمایت می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

احسان روحانی، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه فعالیت اصلی واحد های رشد مستقر در دانشگاه در حوزه تجهیزات پزشکی فعالیت می نمایند، اظهار کرد: واحد های فناوری که در مرحله مقدماتی رشد هستند، تا 10 میلیون تومان تسهیلات دریافت می نمایند و به واحد هایی که در به مرحله رشد می رسند، تسهیلاتی معادل 30 میلیون تومان به صورت غیرنقدی پرداخت می گردد.

روحانی ادامه داد: علاوه بر این، از واحد های فناور مستقردر مرکز رشد دانشگاه، برای حضور در نمایشگاه ها و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای حمایت می کنیم.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد اعلام کرد: واحد های مستقر در این مرکز رشد، تا به امروز توانسته اند در حوزه ساخت دستگاه هایی برای سنجش عضلات بدن، پروتز زانو، فراوری ریزجلبک ها و یخچال درجا به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا نمایند.

وی اعلام کرد: زانوی هوشمند فراوری شده در مرکز رشد توان سنجش دانشگاه آزاد نجف آباد، قابلیت کنترل سرعت را دارد؛ یعنی سیستم مکانیکی به کار رفته در این دستگاه می تواند سرعت باز و بسته شدن پا و حرکت فرد را تنظیم کند.

روحانی گفت: 14 هسته و واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد نجف آباد فعالیت می نمایند و درصدد هستیم تا برای عرضه محصولات این واحدها، فروشگاه های مجازی و خدمات حسابداری آنلاین را نیز اضافه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 9834

به "دانشگاه آزاد نجف آباد از واحد های در حال رشد و پیش از رشد تا سقف 30 میلیون تومان حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد نجف آباد از واحد های در حال رشد و پیش از رشد تا سقف 30 میلیون تومان حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید