خطری که صنعت هواپیمایی را تهدید می کند

به گزارش چاپار بلاگ، با تعطیلی صنعت هواپیمایی 25 میلیون شغل در معرض خطر هستند

طبق آخرین بررسی های انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا)، در بحبوحه بحران کرونا و کم شدن تقاضا برای سفرهای هوایی، 25 میلیون شغل وابسته به صنعت هواپیمایی در خطر نابودی هستند.

خطری که صنعت هواپیمایی را تهدید می کند

در بعد جهانی، زندگی 65.5 میلیون نفر به صنعت هوانوردی وابسته است، که از میان 2.7 میلیون شغلی که به صنایع هوایی وابسته هستند، می توان به گردشگری و سفر اشاره کرد. سناریوی محدودیت های شدیدی که برای سفرها اعمال شده است، تا 3 ماه ادامه پیدا خواهد کرد. طبق تحقیقات یاتا 25 میلیون شغل در صنعت هوانوردی و بخش های وابسته در سراسر جهان در معرض خطر هستند:

  • 11.2 میلیون شغل در آسیا و اقیانوسیه
  • 5.6 میلیون شغل در اروپا
  • 2.9 میلیون شغل در امریکای لاتین
  • 2 میلیون شغل در امریکای شاقتصادی
  • 2 میلیون شغل در آفریقا
  • 0.9 میلیون شغل در خاورمیانه

در سناریویی مشابه، انتظار می رود درآمد سالیانه ایرلاین ها در سال 2020 با کاهش 252 میلیارد دلاری (44%-) نسبت به سال 2019 همراه باشد. بخشی دیگر که حیاتی ترین بخش نیز محسوب می شود، کاهش 70 درصدی تقاضا در بدترین حالت است که ضرری 61 میلیارد دلاری را به ایرلاین ها وارد خواهد کرد.

ایرلاین ها از دولت تقاضای کمک های اقتصادی فوری می کنند تا بتوانند تجارت خود را سرپا نگاه دارند و پس از رفع اپیدمی بتوانند به شرایط عادی بازگردند.

Alexandre de Juniac مدیر کل و مدیر عامل شرکت یاتا گفت: با هیچ واژه ای نمی توان تاثیرات مخرب ویروس کرونا را بر صنعت ایرلاین ها بیان نمود، و این رکود اقتصادی دامنگیر 25 میلیون نفری نیز خواهد شد که در صنایع وابسته به هوانوردی مشغول به کار هستند. ایرلاین ها باید تجارت خود را زنده نگاه دارند تا بتوانند پس از رفع اپیدمی ویروس کرونا، تجارت خود را از سر بگیرند. در حال حاضر نجات ایرلاین ها امری حیاتی است.

همچنین او اضافه کرد: ما هرگز پیش از این با چنین موقعیتی روبرو نشده بودیم. بنابراین هیچ گونه تجربه ای برای شروع مجدد در این زمینه نداریم. شرایط در چنین شرایطی پیچیده خواهد شد. ما باید راهکاری موثر و قابل پیش بینی برای مدیریت محدودیت هایی که بر صنعت گردشگری تحمیل شده است پیدا کنیم تا به جایگاه قبلی خود بازگردیم. این تنها یکی از وظایف مهمی است که پیش رو داریم. برای رسیدن به موفقیت، صنعت هواپیمایی و دولت باید هم راستای یکدیگر حرکت و کار کنند.

منبع: فلای تودی
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4772

به "خطری که صنعت هواپیمایی را تهدید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطری که صنعت هواپیمایی را تهدید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید