بهترین فیلم های جنگی 2020 را بشناسید!

به گزارش چاپار بلاگ، فیلم های جنگی با ترکیب دو زیرژانر تاریخی و اکشن به همان آثاری تبدیل می شوند که برای سرگرم شدن در یک بعدازظهر کسل کننده به آن احتیاج دارید. سال 2020 هم فیلم های جنگی هیجان انگیزی و تاثیرگذاری دارد که تعدادی از آن ها همین حالا هم در دسترس هستند.

بهترین فیلم های جنگی 2020 را بشناسید!

سینمای اکشن مجموعه گسترده ای از فیلم های جذاب و هیجان انگیز را در بر می گیرد که بخشی از آن فیلم های جنگی هستند. فیلم های جنگی روی طناب باریکی میان دو زیرژانر تاریخی و اکشن حرکت می نمایند و به همین دلیل ویژگی های خیره نماینده ای دارند که هر تماشاگر سینما را تحت تاثیر قرار می دهند. فیلم های جنگی هر سال بخش ثابتی از برنامه اکران استودیو های سینمایی هستند. اگرچه سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییرات بسیار عظیمی در سازوکار صنعت سینما ایجاد شده، اما هنوز هم فیلم های جنگی بی نظیری وجود دارد که می توانید برای تماشای آن ها آماده شوید یا همین حالا به تماشای آن ها بنشینید.

در ادامه می توانید با تعدادی از بهترین فیلم های جنگی که تا خاتمه سال 2020 منتشر می شوند، آشنا شوید. گفتنی است که تعدادی از آن ها همین حالا هم منتشر شده اند.

نمره منتقدان: 59 از 100

شرایط انتشار: اکران شده است

این درام جنگی در ماه های خاتمهی سال 2019 در برابر دوربین رفت و در نخستین روز های سال 2020 میلادی فرصت اکران را پیدا کرد؛ بنابراین حالا می توانید آن را با نهایت کیفیت تماشا کنید. سباستین استن، اد هریس، ویلیام هرت، پیتر فوندا و ساموئل لروی جکسون شناخته شده ترین بازیگران این فیلم هستند؛ بنابراین منت های حد کمال به عنوان یک درام جنگی که تمرکزش روی روایت یک داستان کاملا واقعی است چندان هم فیلم بدون ستاره ای نیست.

خلاصه داستان: 32 سال پس از کشته شدن یک سرباز آمریکایی در جنگ ویتنام گروهی از دوستان او که در منطقه جنگ همراه بودند، تصمیم می گیرند برای کسب مدال افتخار ارتش آمریکا برای او کوشش نمایند. آن ها با یکی از کارمندان پنتاگون که اسکات هافمن نام دارد، ارتباط برقرار می نمایند. اگرچه اسکات هافمن در ابتدا تحت توجهی به درخواست کهنه سربازان آمریکایی ندارد، اما در نهایت می پذیرد که پرونده را آنالیز کند.

نمره منتقدان: 92 از 100

شرایط انتشار: منتشر شده است

اسپایک لی، کارگردان سیاه پوست و خلاق آمریکایی، از سال ها پیش با خلق فیلم های محبوب و تاثیرگذار به یکی از چهره های دوست داشتنی هالیوود تبدیل شده و جدیدترین فیلم او یعنی 5 هم خون هم در شرایطی روی سرویس های استریم و سرویس های پخش آنلاین ویدیو منتشر شد که موضوع آن قرابت معنایی مستقیمی با شرایط سیاسی اجتماعی این روز های ایالات متحده دارد. این فیلم با ترکیب رویداد های اتفاق افتاده در جنگ ویتنام با مسائل فرهنگی سیاه پوستان آمریکایی به یک عنوان به یادماندنی و دلنشین تبدیل می شود که تماشای آن خالی از لطف نیست. چادویک بوزمن، بازیگر 44 ساله که مدتی پیش به دلیل درگیری با سرطان روده عظیم جان خود را از دست داد هم در این فیلم هنرنمایی نموده است.

خلاصه داستان: چهار سرباز آفریقایی-آمریکایی بازنشسته از دوران جنگ ویتنام به این کشور سفر می نمایند. آن ها هدفش مهمی دارند. باید گنجی که یکی از عزیزترین دوستانشان که حکم رهبر گروهشان را هم داشته پیدا نمایند. این گروه امیدوار است نشانه هایی از این دوست قدیمی هم پیدا کند.

نمره منتقدان: 79 از 100

شرایط انتشار: منتشر شده است

تام هنکس سابقه هنرنمایی در فیلم های اکشن مرتبط با جنگ جهانی را دارد و بسیاری از طرفداران سینما او را به فیلم نجات سرباز رایان به یاد می آورند. او در سال 2020 با یک فیلم جنگی دیگر به جهانی سینما بازگشت که می تواند یکی از بهترین فیلم های جنگی سال هم باشد. تهیه نمایندگی و نویسندگی فیلم نامه سگ تازی برعهده تام هنکس بوده و او نقش اول فیلم را هم در اختیار دارد. این فیلم اقتباسی براساس رمان شپهرد خوب نوشته سی. اس. فارستر ساخته شده و داستان آن براساس رویداد های واقعی است.

خلاصه داستان: در روز های اولیه جنگ جهانی دوم یک گردان بین المللی جنگی که از 37 کشتی نیرو های متفقین تشکیل شده به رهبری کاپیتان ارنست کراوز (با هنرنمایی تام هنکس) راهنمایی می شود. کاپیتان ارنست کراوز که اولین فرمانده یک ناوشکن در ایالات متحده آمریکا است، تصمیم دارد با یاری سایر نیرو های دریایی از شمال اقیانوس اطلس عبور کند، اما آن ها توسط گروهی از قایق های آلمان نازی تحت تعقیب هستند.

نمره منتقدان: 75 از 100

شرایط انتشار: منتشر شده است

فیلم مولان در حقیقت بازسازی لایو اکشن یکی از محبوب ترین انیمیشن های والت دیزنی به همین نام است که از همان ابتدا جنجال بسیاری به همراه داشت. وقتی لیو ییفی، بازیگر نقش مولان در این فیلم، از رفتار پلیس هنگ کنگ با معترضان این کشور حمایت کرد، طرفداران فیلم مورد انتظار مولان تصمیم به تحریم فیلم گرفتند. اما فیلم مولان بدشانس تر از این حرف ها بود و شیوع ویروس کرونا اکران فیلم به ویژه در کشور چین که مهم ترین کشور برای اکران بود را تحت تاثیر قرار داد؛ بنابراین دیزنی تصمیم گرفت این فیلم را در سرویس استریم اختصاصی اش یعنی دیزنی پلاس اکران کند، اما بلیت گران این اکران آنلاین باز هم با واکنش منفی کاربران روبرو شد. به همین دلیل مولان شاید تنها فیلم جنگی سال 2020 باشد که منتقدان بیشتر از تماشاگران آن را دوست دارند.

خلاصه داستان: زمانی که ارتش هان به چین حمله می نماید، امپراطوری چین دستور می دهد تا از هر خانواده یک مرد برای مقابله با دشمن به جنگ فرستاده شود. اما مولان، عظیم ترین دختر یک کهنه سرباز جنگ، تصمیم می گیرد تا به جای پدر پیرش راهی جنگ شود.

نمره منتقدان: هنوز منتشر نشده است

شرایط انتشار: 23 دسامبر 2020 یا 3 دی 99

فیلم بهترین اسلحه در سال 1986 اکران شد و یکی از متفاوت ترین و بهترین فیلم های اکشن دهه 80 بود. تام کروز ستاره اصلی این فیلم در شرایطی برای دنباله آن بازگشته که سی و چهار سال از نمایش فیلم نخست گذشته است. شاید جالب باشد بدانید که بهترین اسلحه: ماوریک در شرایطی فیلمبرداری شده که تام کروز به تنهایی وظیفه هنرنمایی در سکانس های پرواز هواپیما را برعهده گرفته و شخصا وظیفه پرواز با هواپیما های جنگی را پذیرفته است! این فیلم هم یکی دیگر از عناوین مورد انتظار سال 2020 بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر اکران روبرو شد. تصاویری که از فیلم منتشر شده و همچنین ادعا های بسیاری از عوامل آن ثابت می نماید ماوریک یک فیلم اکشن معمولی نیست و بسیاری از صحنه های آن نفسگیر، واقعی و حیرت انگیز هستند.

خلاصه داستان: خلبان یک جنگنده هوایی و دستیارش برای یک ماموریت جدید فراخوانده می شوند. این ماموریت سخت و ترسناک احتمالا یکی از پیچیده ترین شرایطی باشد که آن ها تجربه نموده اند.

نمره منتقدان: هنوز منتشر نشده است

شرایط انتشار: 25 دسامبر 2020 یا 5 دی 99

پل گرین گرس یکی از بهترین کارگردانان این روز های هالیوود است که هر تماشاگر سینما باید برای تماشای هر فیلم او هیجان زده باشد. او در آخرین روز های سال 2020 با فیلم احوال جهان یک بار دیگر به سینما بازمی شود و این بار یک روایت وسترن-جنگی بی نظیر را در برابر تماشاگران هنر هفتم قرار می دهد. این فیلم به جنگ های داخلی آمریکا و درگیری های مرزی می پردازد. تام هنکس یکی از بازیگران اصلی فیلم احوال جهان است.

خلاصه داستان: یک مرد اهل تگزاس که همواره در غرب وحشی در حال سفر است و هیچ جایی برای ماندن ندارد، تصمیم می گیرد برای نجات یک دختر ربوده شده وارد عمل شود.

منبع: ایرنا

منبع: فرادید
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 9412

به "بهترین فیلم های جنگی 2020 را بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین فیلم های جنگی 2020 را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید