خبرنگاران بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قزوین 44 درصد رشد داشته است

به گزارش چاپار بلاگ، قزوین - خبرنگاران - رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین از افزایش 44 درصدی بودجه این حوزه نسبت به سال گذشته اطلاع داد.

خبرنگاران بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قزوین 44 درصد رشد داشته است

مهدیه سادات قافله باشی بعدازظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران توضیح داد: از بودجه یک هزار و 270 میلیارد تومانی امسال شهرداری قزوین، 100 میلیارد تومان به سازمان فرهنگی، اجتماعی تعلق گرفته که این میزان نسبت به سال گذشته با افزایش مناسبی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که بودجه امسال تنها به امور برنامه ای اختصاص نداشته، بلکه ادامه عملیات احداث و راه اندازی تمام پروژه های نیمه تمام و زیرساخت های فرهنگی شهر قزوین را نیز شامل می گردد.

به گفته این عضو شورای شهر قزوین، سرانجام و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام در نواحی منفصل شهری از جمله خانه های فرهنگ مشعلدار، ناصرآباد، نواب و چوبیندر از جمله برنامه های در دست اقدام برای امسال از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین می باشد.

قافله باشی با اشاره به اینکه تکمیل چند پروژه ورزشی نیز در دستور کار شهرداری قزوین واقع شده است، گفت: برای امسال تنها یک پروژه ورزشی با عنوان فضای ورزشی خیابانی (خود پارک) در زیر پل امام رضا (ع) تعریف شده است.

وی اضافه نمود: برای امسال جشنواره عظیم شهروندی در تابستان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قزوین برنامه ریزی شده و امیدواریم تا آن زمان شرایط ویروس کرونا طوری شده باشد تا ما بتوانیم نسبت به اجرای آن در هفته قزوین اقدام کنیم.

قافله باشی با اشاره به اینکه بخشی از برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قزوین در نوروز امسال به صورت حضوری و بخش دیگر در فضای مجازی به شهروندان عرضه می گردد، تاکید نمود: با توجه به اینکه تا قبل از سرانجام نیمه سال مدت زمان ماموریت شورای شهر قزوین به سرانجام می رسد، امیدواریم شورای بعدی ادامه دهنده برنامه ریزی های شهروندی و عظیم مقیاس شورای پنجم این شهر باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 14295

به "خبرنگاران بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قزوین 44 درصد رشد داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قزوین 44 درصد رشد داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید