جزئیات برگزاری دروس کارگاهی و عملی هنرستان ها در مهر سال جاری

به گزارش چاپار بلاگ، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین استان گلستان، اظهار کرد بازگشایی مدارس ضمن رعایت حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و خانواده ها، به صورت اقتضایی و تدریجی است.

جزئیات برگزاری دروس کارگاهی و عملی هنرستان ها در مهر سال جاری

سید مصطفی آذرکیش در سفر یک روزه به استان گلستان، با اشاره به بخشنامه الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط کووید 19، برای سال تحصیلی نو، گفت: حضور دانش آموزان در مدرسه، نقش معلم در تربیت و یادگیری و تأثیر تعلیم و تربیت حضوری بر دانش آموزان، غیرقابل جایگزین است.

وی اضافه نمود: افت تحصیلی یکی از تبعات توقف آموزش های حضوری بوده و ممکن است در آینده نتایج و آثار مخربی بر دانش آموزان، نظام آموزشی و جامعه بگذارد.

مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بازگشایی مدارس، از آغاز مهرماه، ضمن رعایت حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و خانواده ها، به صورت اقتضایی و تدریجی است؛ مدارس به صورت آرام و تدریجی با روش های ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) ابتدا در مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری و همچنین دروس کارگاهی و عملی هنرستان ها بازگشایی خواهند شد.

آذرکیش همچنین صداقت و امانت داری را دو ویژگی انسان های مؤمن برشمرد و اضافه نمود: دانش آموزان امانت هایی در دستان ما هستند که شایسته است بی وقفه از آنها مراقبت کرده و برای تعلیم و تربیت آن ها برنامه ریزی وتلاش کنیم و این امانت را به درستی به صاحبان آنها تحویل دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 18669

به "جزئیات برگزاری دروس کارگاهی و عملی هنرستان ها در مهر سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری دروس کارگاهی و عملی هنرستان ها در مهر سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید