ثبت نام در مسابقات قهرمان شهر، 2 را از دست نده!

به گزارش چاپار بلاگ، ثبت نام رقابت های قهرمان شهر2 برای تمامی شهروندان منطقه9 در رده های سنی مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان از اول خردادماه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

ثبت نام در مسابقات قهرمان شهر، 2 را از دست نده!

به گزارش خبرنگاران، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه9 در این باره گفت: با آغاز ثبت نام مسابقات قهرمان شهر2 در دو بخش بانوان و آقایان، از اول خردادماه، شهروندان می توانند در10 رشته مختلف ورزشی حضور فعال داشته باشند.

شهردار منطقه9 بیان کرد: بر این اساس بانوان می توانند در رشته های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، داژبال، ژیمناستیک، شنا، دارت، رقابت بومی و محلی (هفت سنگ) و آمادگی جسمانی و آقایان نیز در رشته های والیبال، بسکتبال، شنا، دارت، دوومیدانی، کشتی، فوتبال دستی، فوتبال گل کوچک، تنیس روی میز و بدمینتون ثبت نام نمایند.

مرتضوی یادآوری کرد: علاقه مندان به حضور در این مسابقات، می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی varzesh. tehran. ir برای ثبت نام اقدام نمایند.

در سال گذشته مسابقات قهرمان شهر در دو بخش بانوان و آقایان در 8 رشته مختلف و با استقبال شهروندان غرب مرکز برگزار گردید که با حضور گروه های استعدادیابی فدراسیون های ورزشی در مرحله پایانی (فرامنطقه ای)، چهره های برتر به جامعه قهرمانی معرفی و به اردوهای انتخابی تیم های ملی دعوت شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 34638

به "ثبت نام در مسابقات قهرمان شهر، 2 را از دست نده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام در مسابقات قهرمان شهر، 2 را از دست نده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید