تابش نژاد: پتانسیل ما بالا است، روز به روز بهتر می شویم

به گزارش چاپار بلاگ، سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در ست سوم تیم راه یاب ملل حدود 12-13 امتیاز از ما پیش افتاد، اما پتانسیل ما بالا است و با عملکرد خوب خود پیروز شدیم.

تابش نژاد: پتانسیل ما بالا است، روز به روز بهتر می شویم

به گزارش خبرنگاران، مجید تابش نژاد در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال شهرداری ورامین مقابل راه یاب ملل کردستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: چون بازی ها فشرده است نمی توان نتایج را پیش بینی کرد. بازی ما ساعت 11 صبح برگزار گردید و امکان دارد بازیکنان از نظر بدنی در شرایط ایده آلی نباشند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: امروز عملکرد خوبی داشتیم. در ست سوم اختلاف زیادی بین ما و حریف ایجاد شد، اما با دفاع های خوبی که شاگردانم انجام دادند توانستیم به پیروزی برسیم. تیم کردستان هم خوب بازی کرد و نشان دادند که تیم جنگنده ایست اما ما چون بهتر بازی کردیم به هدف خود رسیدیم.

تابش نژاد گفت: بعد از اینکه در دو ست به پیروزی رسیدیم شاگردانم احساس کردند که در ست سوم هم راحت پیروز خواهند شد، اما این موضوع درست نیست. در ست سوم تیم راه یاب ملل حدود 12-13 امتیاز از ما پیش افتاد، اما پتانسیل ما بالا است و با عملکرد خوب خود پیروز شدیم.

وی ادامه داد: با اضافه شدن تمام نفرات، تیم ما روز به روز بهتر می گردد. چند بازیکن مصدوم داشتیم و امیدوارم که برای بازی های بعدی بتوانیم از تمام نفرات خود استفاده کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 12884

به "تابش نژاد: پتانسیل ما بالا است، روز به روز بهتر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش نژاد: پتانسیل ما بالا است، روز به روز بهتر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید