توزیع هشتمین مرحله از پک های بهداشتی در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

به گزارش چاپار بلاگ، سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از توزیع هشتمین مرحله از پک های بهداشتی در خوابگاه های این دانشگاه اطلاع داد.

توزیع هشتمین مرحله از پک های بهداشتی در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شهرام طهماسبیان، سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از توزیع هشتمین مرحله از پک های بهداشتی در خوابگاه های این دانشگاه اطلاع داد.

طهماسبیان عنوان کرد: بعضی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به سبب دروس عملی (کاروزی و کارآموزی) خود مجبور به حضور در خوابگاه بوده و هستند، از همین رو تدابیر لازم برای حضور این دانشجویان از ابتدای امر اندیشیده شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد توضیح داد: ازجمله تدابیر اندیشیده شده در مورد خوابگاه ها و دانشجویان مستقر در آن ها می توان به ضدعفونی محیط خوابگاه ، نظارت مستمر بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این محیط ها و توزیع پک های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و بروشور آموزشی نیز در بین دانشجویان بوده است.

وی اضافه کرد: تا به امروز هشت مرحله پک بهداشتی در بین دانشجویان خوابگاه های علوم پزشکی شهرکرد توزیع شده و پیش بینی می گردد این اقدام در فواصل زمانی کمتری انجام گردد.

طهماسبیان اعلام کرد: در هشتمین مرحله توزیع پک های بهداشتی همچون موارد قبل تب سنجی و پرسش درخصوص علائم بیماری کرونا از دانشجویان مستقر در خوابگاه های دانشگاه نیز انجام شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید نمود: توزیع این پک های بهداشتی با یاری کانون انصار المهدی (عج) این دانشگاه انجام گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 10171

به "توزیع هشتمین مرحله از پک های بهداشتی در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع هشتمین مرحله از پک های بهداشتی در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید