توزیع نهاده های کشاورزی بین کشاورزان امیدیه

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر جهاد کشاورزی امیدیه گفت: نهاده های کشاورزی تامین و بین کشاورزان این شهرستان برای سال زراعی 1400-99 توزیع شد.

توزیع نهاده های کشاورزی بین کشاورزان امیدیه

به گزارش از ، سید داود علوی فرد مدیر جهاد کشاورزی امیدیه گفت: نهاده های کشاورزی تامین و بین کشاورزان این شهرستان برای سال زراعی 1400-99 توزیع شد.

او با بیان اینکه این نهاده ها عمدتاً شامل؛ کود های اوره، و و بذور گندم و کلزا هستند، اضافه کرد: بذر ها و کود های توزیع شده به وسیله عاملان توزیع در اختیار کشاورزان این شهرستان قرار خواهد گرفت.

علوی فرد با اشاره به نقش غیرقابل انکار نهاده های کشاورزی به خصوص کود های کشاورزی در افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع تأمین و توزیع به موقع، سهل و آسان و با کیفیت نهاده های کشاورزی، برنامه ریزی های لازم اجرا شده و بر اساس احتیاج در بین کشاورزان شهرستان توزیع خواهد شد.

استان خوزستان به دلیل شرایط آب و هوایی و برخوداری از پتانسیل ها و ظرفیت های مطلوب، یکی از قطب های کشاورزی کشور محسوب می گردد و نقش مهمی در فراوری محصولات کشاورزی، گردش چرخ اقتصاد و امنیت غذایی ایفا می نماید، البته تامین نهاده ها، سوخت مورداحتیاج ماشین آلات کشاورزی و آب در انجام و تداوم کشت و فراوری محصولات نقش دارد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 9808

به "توزیع نهاده های کشاورزی بین کشاورزان امیدیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع نهاده های کشاورزی بین کشاورزان امیدیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید