مقایسه نیسان روگ 2021 با تویوتا 2021 RAV4

به گزارش چاپار بلاگ، در این گزارش قصد داریم 2 خودرو نیسان روگ و تویوتا RAV 4 را در مقابل یکدیگر قرار دهیم و امکانات فنی هر کدام را آنالیز کنیم.

مقایسه نیسان روگ 2021 با تویوتا 2021 RAV4

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه مالی خبرنگاران، نیسان روگ و تویوتا RAV4 2 خودرویی هستند که از نظر سگمنت بسیار شبیه به هم هستند. RAV4 شاسی بلندی پرقدرت است و تیم تویوتا در لوئیزویل این خودرو را در مقابل نیسان روگ 2021 قرار داده اند و با یکدیگر مقایسه نموده اند.

روگ و RAV4 دو خودروی پرطرفدار در بازار شاسی بلندهای جمع و جور هستند. هر دو هم در دسته خودروهای شاسی بلند قرار دارند و در حقیقت، داراب نمره یکسانی هستند. اما اگر این دو مدل را در نظر بگیرید، چگونه تصمیم می گیرید که کدام یک برترین است؟

در این گزارش قصد داریم 2 خودرو نیسان روگ و تویوتا RAV4 را در مقابل یکدیگر قرار دهیم و امکانات فنی هر کدام را آنالیز کنیم.

قیمت اولیه: قیمت پایه نیسان روگ اس 25 هزار و 605 دلار است که اندکی کمتر از RAV4 LE است که قیمت 26 هزار و 50 دلار دارد. با این حال، با وجود اینکه قیمت اولیه RAV4 کمی گرانتر از قیمت اولیه روگ S است، اما این تنها هزینه ای نیست که می توان هنگام تصمیم گیری در خصوص این 2 خودرو در نظر داشت.

RAV4 دارای پنج تریم هیبریدی شامل RAV4 LE Hybrid، RAV4 XLE Hybrid، RAV4 XLE Premium Hybrid، RAV4 XSE Hybrid و RAV4 Limited Hybrid است در حالی که نیسان روگ هیچ گونه تریم هیبریدی ارائه نمی دهد.

ویژگی های عملکرد: هنگام مقایسه RAV4 و روگ از نظر ویژگی های عملکردی، هر دو شاسی بلند به صورت استاندارد با موتور 2.5 لیتری 2.5 سیلندری عرضه می شوند. با این حال، تویوتا RAV4 هم در اسب بخار و هم در گشتاور از نیسان روگ پیشی می گیرد. موتور RAV4 دارای 203 اسب بخار قدرت است، در حالی که موتور روگ تنها 181 اسب بخار دارد. RAV4 بعلاوه گشتاور بیشتری نسبت به روگ دارد به طوری که گشتاور RAV4 حدود 184 پوند فوت است و روگ تنها 181 پوند فوت را ارائه می دهد.

ویژگی های داخلی و ایمنی: در حالی که نیسان روگ 2021 فضای داخلی بسیار مناسبی را ارائه می دهد، تویوتا RAV4 2021 از نظر امکانات تفریح و راحتی از روگ پیشی می گیرد. به اسم مثال RAV4 دارای پنج درگاه USB است، در حالی که فقط دو عدد در روگ وجود دارد. RAV4 بعلاوه مجهز به کنترل آغاز به حرکت در Hill و کنترل تریلر است.

راحتی: اگر بخواهیم از منظر راحتی جایگاه ها این 2 خودرو را مورد آنالیز قرار دهیم، می توان گفت که مسافران در جایگاه عقب نیسان روگ ممکن است کمی سخت تر بنشینند چرا که نسبت به تویوتا RAV4 کمی تنگ تر است.

در نهایت باید گفت که هر دوی این خودروها با تجهیزات ایمنی استاندارد عالی که شامل ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص عابر پیاده و نور های بلند اتوماتیک است، عرضه می شوند که باعث می گردد از تصادف جلوگیری کرد. RAV 4 به طور استاندارد با کروز کنترل تطبیقی عرضه می گردد، اما روگ به طور استاندارد با مانیتور های نقطه کور با هشدار ترافیک عقب و ترمز اتوماتیک عقب عرضه می گردد.

بعلاوه روگ با تجهیزات استاندارد و قیمت بهتری عرضه می گردد. RAV 4 دارای صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی، سازگاری با تلفن هوشمند و تمام ویژگی های ایمنی ذکر شده در بالا است. روگ 2021 دارای صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی بزرگتر است. Rogue با ویژگی های بهتری در هر سطح تریم عرضه می گردد و گزینه های بهتری مانند پشت آمپری 12.3 اینچی، جایگاه های چرمی نیمه آنیلین و سایر ارتقاء ها ارائه می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 19410

به "مقایسه نیسان روگ 2021 با تویوتا 2021 RAV4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه نیسان روگ 2021 با تویوتا 2021 RAV4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید