تشکیل بیش از هزار و 700 پرونده تخلف صنفی در کردستان

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال تا انتها مرداد ماه هزار و 787 مورد پرونده تخلف اصناف در استان تشکیل شده است.

تشکیل بیش از هزار و 700 پرونده تخلف صنفی در کردستان

بختیار خلیقی گفت: از این تعداد پرونده یک هزار و 260 مورد منتهی به صدور حکم و برای یک هزار و 149 مورد نیز محکومیت صادر شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: اجرای طرح نظارتی بازگشایی ویژه مدارس و مراکز آموزشی، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم و برگزاری فروشگاه های فوق العاده از جمله سه طرحی هستند که با توجه به سیاست گذاری های وزارتخانه در ایام بازگشایی مدارس اجرا شده و یا در حال اجراست.

او بعلاوه به گزارش عملکرد گشت مشترک در حوزه بازرسی اشاره نمود و ادامه داد: در مدت پنج ماهه منتهی به مرداد ماه، از هزار و 693 مورد بازرسی، 371 پرونده به ارزش ریالی هفت میلیارد ریال تشکیل شده است.

خلیقی اضافه کرد: طرح بازرسی و نظارت مدارس و مراکز آموزشی از اول شهریور ماه آغاز شده و تا بیست وهفتم این ماه در زمینه لوازم التحریر 48 مورد بازرسی اجرا شده که 6 مورد پرونده و تعداد 9 تخلف به ارزش ریالی 107 میلیون ریال ثبت شده است.

او گفت: بعلاوه در زمینه پوشاک و کیف و کفش 206 مورد بازرسی انجام گرفته که در این راستا 46 پرونده با ارزش ریالی 620 میلیون ریال تشکیل شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: در زمینه دوزندگی روپوش دانش آموزی نیز 48 مورد بازرسی اجرا شده که منجر به تشکیل 12 پرونده تخلف شده و 190 میلیون ریال جریمه برای متخلفین صادر شده است.

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 29454

به "تشکیل بیش از هزار و 700 پرونده تخلف صنفی در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل بیش از هزار و 700 پرونده تخلف صنفی در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید