تداوم درخشش کاوه رضایی، گلزنی محمدی و باخت سنگین تیم عابدزاده

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتبال در کشورهای مختلف اروپایی شب گذشته برگزار شد. در یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ پرتغال، تیم آوس با حضور مهرداد محمدی به مصاف موریرنسی رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود موریرنسی به انتها رسید.

تداوم درخشش کاوه رضایی، گلزنی محمدی و باخت سنگین تیم عابدزاده

مهرداد محمدی در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی برای آوس گلزنی کرد و بازی را به نتیجه تساوی 2 - 2 کشاند اما آوس گل سوم را دریافت کرد تا در این مسابقه بازنده شود.

در دیگر بازی این هفته از لیگ پرتغال، تیم ماریتیمو با دروازه بانی امیر عابدزاده به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست خورد.

در لیگ بلژیک نتایج لژیونرهای ایرانی متفاوت بود. در هفته هفدهم این رقابت ها، تیم یوپن با حضور امید ابراهیمی به مصاف زولته وارگم رفت با یک گل شکست خورد. ابراهیمی در دقیقه 83 تعویض شد. سعید عزت اللهی دیگر هافبک ایرانی یوپن در این دیدار هم فرصت بازی پیدا نکرد.

در همین رقابت ها، تیم شارلوا با درخشش بازیکنان ایرانی خود پیروز شد سه امتیاز دیگر به حساب خود اضافه کند و به رده دوم جدول برسد. شارلوا شب گذشته به مصاف وسالند بورن رفت و با دو گل کاوه رضایی پیروز شد در این بازی به پیروزی برسد. علی قلی زاده دیگر بازیکن ایرانی هم در ترکیب شارلوا قرار داشت و در دقیقه 70 تعویض شد. کاوه رضایی هم در دقیقه 87 از زمین خارج شد.

در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس شب گذشته لیورپول برابر برایتون قرار گرفت که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود لیورپول تمام شد. علیرضا جهانبخش مثل تمام مسابقات قبلی برایتون جایی در ترکیب و لیست این تیم نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1360

به "تداوم درخشش کاوه رضایی، گلزنی محمدی و باخت سنگین تیم عابدزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم درخشش کاوه رضایی، گلزنی محمدی و باخت سنگین تیم عابدزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید