به زودی خراسان شمالی در فراوری مواد ضدعفونی کننده خود کفا می گردد

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس خانه صنعت و معدن خراسان شمالی گفت: به زودی این استان در فراوری مواد ضدعفونی کننده خودکفا می گردد.

به زودی خراسان شمالی در فراوری مواد ضدعفونی کننده خود کفا می گردد

امید حیدریان در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه کرد: تا هفته آینده واحد فراوریی الکل در شهرستان فاروج وارد خط فراوری می گردد و الکل مورد احتیاج واحدهای فراوریی ضدعفونی کننده تامین و این استان در فراوری و تامین این مواد خودکفا خواهد شد.

وی در ارتباط با فعالیت واحدهای فراوریی با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز اظهارکرد: واحدهای فراوریی که فراوری ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ... را دارند باید مشغول به کار باشند و نباید تعطیل شوند.

حیدریان ادامه داد: اما بعضی از واحدهای فراوریی همچون صنایع غذایی باتوجه به رکود حاصل شده در ارتباط با این محصولات در بازار می توان بنا بر ضروریات و سلامت کارگران تصمیماتی را گرفت به عنوان مثال واحد فراوریی را تعطیل و یا ساعت کاری را کاهش داد.

وی اظهارکرد: اما با توجه به کمبود مواد ضدعفونی کننده، ماسک و ... در سطح جامعه، واحدهای فراوریی نیز از این کمبود متاثر هستند اما این واحدها تا اندازه توان موازین بهداشتی را رعایت نموده اند.

این مقام مسئول تاکیدکرد: تا به امروز هیچ یک از کارکنان و کارگران مشغول به کار در واحدهای فراوریی این استان به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3071

به "به زودی خراسان شمالی در فراوری مواد ضدعفونی کننده خود کفا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی خراسان شمالی در فراوری مواد ضدعفونی کننده خود کفا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید