برگزاری کلاس های آموزشی زبان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بصورت آنلاین و مجازی

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی بصورت انلاین اطلاع داد.

برگزاری کلاس های آموزشی زبان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بصورت آنلاین و مجازی

سید جعفر ایرانی امروز 23 اسفند ماه اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در مورد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای حفاظت از سلامتی فراگیران جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی تا برقراری کلاسها حالت عادی، کلاسهای آموزشی زبان بصورت آنلاین و مجازی جهت ارتباط با فراگیران و جبران عقب افتادگی دروس برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مزیت های آموزش آنلاین این است که افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش استفاده نمایند، اظهار کرد: در کلاس های آنلاین جهاددانشگاهی آذربایجان غربی امکان ضبط کردن کلاس ها و مشاهده مجدد وجود دارد و امکان نظرات خانواده ها بر فرایند تدریس مدرسین وجود دارد.

ایرانی اضافه کرد: کلاس های آموزش آنلاین طبق برنامه ریزی قبلی و اعلام برنامه به فراگیران جهاد و مدرسین هرسطح از 20 اسفند ماه در تمامی مراکز جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با نظارت مستقیم معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان و کارشناسان آموزش آغاز شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: آموزش به وسیله سایت Lms.eight.ir به صورت کاملاً رایگان برای فراگیران جهاد دانشگاهی صورت می گیرد.

ایرانی اظهار کرد: محتواهای آموزشی به صورت مجازی در اختیار فراگیران قرار می گیرد و فیلم ها و مطالب آموزشی با شرح اساتید در بستر اینترنت بارگذاری می گردد.

وی اظهار کرد: برگزاری مجدد کلاسهای حضوری مراکز آموزشی زبان و دوره های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی تابع شرایط و شرایط کشور و تصمیمات شورای علمی جهاد دانشگاهی و ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود که امیدواریم با بهبود شرایط موجود کلاس های حضوری مجددا برپا گردد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: حتی با بهبود شرایط و برطرف خطر کرونا آموزش مجازی برای داوطلبانی که به هر دلیل امکان حضور در کلاسهای حضوری را ندارند ادامه خواهد داشت و سعی ما هم این است که هر ترم تعداد بیشتری رشته و دوره به دوره های مجازی اضافه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3006

به "برگزاری کلاس های آموزشی زبان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بصورت آنلاین و مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس های آموزشی زبان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بصورت آنلاین و مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید