برهانی: به خاطر مسائل اقتصادی تمرکز بازیکنان روی بازی نیست

به گزارش چاپار بلاگ، مربی تیم فوتبال استقلال می گوید بازیکنان این تیم به خاطر مسائل اقتصادی 100 درصد تمرکزشان روی بازی نیست.

برهانی: به خاطر مسائل اقتصادی تمرکز بازیکنان روی بازی نیست

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، آرش برهانی پس از شکست تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: ما روی ضربات ایستگاهی غافلگیر شدیم و بازی را واگذار کردیم. در دو صحنه عدم تمرکز باعث شد گل بخوریم. در نیمه دوم رشید مظاهری فقط یک بار توپ را دید. باید کوشش کنیم تمرکز بچه ها تیم بگردد.

وی اضافه نمود: انتظار داشیتم الان که صدر جدول هستیم، بیشتر به ما رسیدگی بگردد. از کارگزار هم تشکر می کنم اما امیدوارم زودتر پول بدهد که دیر نگردد و بازیکنان بتوانند استفاده نمایند تا شرایط تیمی ما بهتر گردد. شرایط اقتصادی باعث می گردد بازیکنان تمرکز 100 درصد برای بازی نداشته باشند. من می دانم بعضی بازیکنان شرایط بد اقتصادی دارند و این باعث می گردد تمرکز آنها برهم بخورد. ما دوست داریم شرایطی به وجود بیاید که 100 درصد تمرکز تیم روی بازی باشد.

برهانی درباره فشار روی کادر فنی تیم هم گفت: در استقلال همواره فشار است و طبیعی است و من امیدوارم بعد از چند سال ناکامی شرایط خوبی را به دست بیاوریم. پارسال همین موقع استقلال پنجم بوده و الان تیم با صدر یکی دو امتیاز فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 14113

به "برهانی: به خاطر مسائل اقتصادی تمرکز بازیکنان روی بازی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برهانی: به خاطر مسائل اقتصادی تمرکز بازیکنان روی بازی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید