بانک باتری نیروگاه کارون 3 تعویض شد

به گزارش چاپار بلاگ، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون 3 گفت: عملیات نصب بانک باتری نیروگاه کارون 3 در یک فرایند کاری فشرده و شبانه روزی با کمک نیرو های داخلی انجام شد.

بانک باتری نیروگاه کارون 3 تعویض شد

به گزارش از ، حمید صالحی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون 3 گفت: عملیات نصب بانک باتری نیروگاه کارون 3 در یک فرایند کاری فشرده و شبانه روزی با کمک نیرو های داخلی انجام شد.

او اضافه کرد: 4 مجموعه بانک باتری (هر بانک باتری 108 عدد) 2 ولت با ظرفیت 2 هزار آمپر ساعت به صورت پشتیبان، در شرایطی که به هر دلیلی دستگاه شارژر از مدار خارج گردد، جریان مستقیم برق را تامین می نماید.

صالحی بیان داشت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده وحمایت های بهنگام معاونت سد و نیروگاه یکی از بانک های باتری در شرایط بدتری قرار داشت، پس از تامین منابع اقتصادی لازم، تهیه، نصب، آزمایش و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون 3 ادامه داد: باطری های نصب شده فعلی، ساخت ایران هستند و با توجه به نتایج تست های راه اندازی، دارای کیفیت قابل قبولی هستند، که با انجام این کار، ضمن حمایت از تولید داخلی و صرفه جویی اقتصادی از خروج ارز از کشور جلوگیری به عمل آمد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 10080

به "بانک باتری نیروگاه کارون 3 تعویض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک باتری نیروگاه کارون 3 تعویض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید