بازگشایی مرزهای روسیه از 11 تیر

به گزارش چاپار بلاگ، معاون نخست وزیر روسیه گفت که شروع سفر های گردشگری بین المللی در روسیه برای اول ماه جولای (11 تیر ماه) برنامه ریزی شده است بنابراین مرز های بین المللی روسیه از این تاریخ به بعد باز است.

بازگشایی مرزهای روسیه از 11 تیر

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دمیتری چرنیشنکو در جلسه دولت این کشور که به ریاست میخاییل میشوستین نخست وزیر در فرمت وبینار برگزار گردید، گفت: سران مناطق روسیه (سران جمهوری ها و استان ها) تا روز 15 ماه ژوئن (26 خرداد) برنامه شروع فصل گردشگری را تنظیم خواهند کرد.

وی اضافه نمود: این برنامه با مشارکت آژانس فدرال گردشگری روسیه، سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و وزارت بهداشت روسیه تنظیم خواهد شد.

به گفته معاون نخست وزیر روسیه، در زمان حاضر در 25 منطقه روسیه هتل ها فعالیت می نمایند و فقط گردشگران محلی را می پذیرند.

وی اضافه نمود: انتظار داریم در هفته های آینده در نیمی از مناطق روسیه (بیش از 40 جمهوری و استان) هتل ها فعالیت خود را شروع نمایند امروز در بیش از 40 منطقه روسیه شرایط برای فعالیت هتل ها فراهم شده است.

میشوستین نخست وزیر روسیه نیز در جلسه امروز گفت که مردم روسیه می توانند برای کار، دیدار با بستگان و آموزش به خارج سفر نمایند.

بر اساس آخرین اطلاعات ستاد مبارزه با کرونا در روسیه، تا به امروز در این کشور تست کرونای 476 هزار و 658 نفر مثبت بوده و بیش از 230 هزار نفر بهبود یافته و 5 هزار و 971 نفر هم جانباخته اند.

به عقیده کارشناسان، روسیه از دوره اوج شیوع بیماری کرونا عبور نموده و بتدریج محدودیت های اعمال شده برای مقابله با کرونا لغو می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 6204

به "بازگشایی مرزهای روسیه از 11 تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مرزهای روسیه از 11 تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید