انتقال 100 مدرسه کانکسی به مناطق عشایری صعب العبور خوزستان

به گزارش چاپار بلاگ، رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان با اشاره به انتقال 100 مدرسه کانکسی به مناطق عشایری صعب العبور استان، گفت: این کانکس ها در اختیار دانش آموزانی که در مدارس کپری، چادری یا زیر درخت درس می خوانند، قرار داده می گردد.

انتقال 100 مدرسه کانکسی به مناطق عشایری صعب العبور خوزستان

حمید قنبری در گفت وگوبا خبرنگاران - منطقه خوزستان، اظهار کرد: با توجه به دستور سریع استاندار و تاکید و هماهنگی بین مدیر آموزش و پرورش خوزستان و مدیر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تصمیم گرفته شد که بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و باتوجه به برچیده شدن مدارس کانکسی در مناطق شهری، روسای ادارات آموزش و پرورش استان، کانکس های مازاد را در اختیار آموزش و پرورش عشایری استان قرار دهند.

وی افزود: این کانکس ها را در مناطق صعب العبور و در اختیار دانش آموزانی که سرپناهی ندارند و در مدارس کپری، چادری یا زیر درخت درس می خوانند، قرار می دهیم.

رئیس آموزش و پرورش عشایری خوزستان ادامه داد: پیش بینی می گردد 200 کانکس مازاد وجود داشته باشد و برآورد ما این است که بتوانیم حداقل از 100 کانکس برای دانش آموزان عشایری استفاده کنیم.

قنبری در انتها گفت: با توجه به دستور سریع استاندار، باید تا 31 شهریور کانکس های مازاد را به مناطق عشایری انتقال دهیم. بخشی از هزینه نقل و انتقال کانکس ها را نیز مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تقبل نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 375

به "انتقال 100 مدرسه کانکسی به مناطق عشایری صعب العبور خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال 100 مدرسه کانکسی به مناطق عشایری صعب العبور خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید