اعلام آمادگی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/یزد معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از آمادگی این سازمان برای ارائه آموزش های شهروندی درباره مدیریت مصرف آب اطلاع داد و اضافه کرد: یقین داریم در شرایط بحرانی، سازمان باید در حوزه فرهنگ سازی وارد عمل گردد.

اعلام آمادگی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب

عباس ملازینلی در ملاقات با سرپرست روابط عمومی و مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان یزد، پیشنهاد کرد در شرایط فعلی با توجه به بحران کم آبی، گروه کارشناسی جامعی در این رابطه تشکیل و با برگزاری چند نشست کارشناسی با حضور اهالی هنر، در رابطه با فرهنگسازی مدیریت مصرف آب ایده پردازی گردد.

وی اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در راستای رسالت خود در طراحی فضاهای شهری، بیلبوردها و نمایه های شهری با جملات کوتاه و تاثیرگذار و همچنین در حوزه مجازی برای تهیه کلیپ و موشن گرافیک آمادگی لازم را دارد.

ملازینلی بیان نمود: همچنین می توان با همکاری بخش عمرانی استانداری، شرکت توزیع برق، شرکت آبفا و شهرداری، نهضت نصب سایه بان کولرهای آبی را راه اندازی کرد که کار بسیار ارزشمندی است و می تواند باعث ایجاد نهضت های دیگر همچون نهضت باز چرخانی آب گردد.

سیاوش پاکدل سرپرست روابط عمومی و مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان یزد هم در این ملاقات گفت: با توجه به خشکسالی های شدید و متوالی، افزایش 25 درصدی مصرف آب با شیوع بیماری کرونا و کاهش بارندگی ها، نگرانی هایی برای تامین آب شرب وجود دارد از این رو برای فرهنگ سازی در مدیریت مصرف آب، به حمایت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی احتیاج داریم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، پاکدل همچنین اضافه نمود: احتیاج است اطلاع رسانی لازم درباره شرایط ناپایدار آب استان به مردم صورت گیرد و آموزش های مدیریت مصرف مثل نصب سایه بان برای کولر های آبی، استفاده از سردوش های کاهنده مصرف و باز چرخانی آب ارائه گردد تا در بحران آبی روبرو با مسائل کمتری روبرو شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 14716

به "اعلام آمادگی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید