اظهارات مسعود جعفری جوزانی در پی فلج شدن فک دخترش

به گزارش چاپار بلاگ، مسعود جعفری جوزانی با بیان اینکه به زودی از پزشکی که فک دخترش را فلج نموده شکایت می نماید، روایت یکی از مسوولان سازمان نظام پزشکی از این ماجرا را جانبدارانه و نادرست خواند.

اظهارات مسعود جعفری جوزانی در پی فلج شدن فک دخترش

به گزارش ایسنا، پس از اینکه سحر جعفری جوزانی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ با انتشار ویدیویی، از فلج شدن فکش به خاطر اشتباه پزشکی اطلاع داد، رحمت الله توکل ـ مدیرکل کمیسیون پزشکی سازمان نظام پزشکی و جانشین دادستان نظام پزشکی ـ در پاسخ به این گله مندی تاکید نمود که سحر جعفری جوزانی تا به امروز نه مراجعه نموده و نه شکایتی داشته است؛ با این حال آن ها با مسعود جعفری جوزانی، کارگردان سینما و تلویزیون و پدر سحر جعفری جوزانی تماس گرفته و با او قرار دیدار گذاشته اند، اما جعفری جوزانی به این قرار دیدار نرفته است.

او سپس اسم کرد: ما می خواستیم خانم جعفری جوزانی با پزشک معالج روبرو شوند و مطالب را در حضور یکدیگر بیان نمایند تا بعد برایشان کمیسیون تشکیل داده و مشکل را برطرف کنیم.

حالا مسعود جعفری جوزانی اظهارات این مسوول سازمان نظام پزشکی را جانبدارانه اسم می نماید و می گوید: متاسفانه بیشتر حرف هایی که به وسیله این اشخاص محترم بیان شده یک سویه، جانبدارانه و نادرست است.

این کارگردان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رحمت الله توکل درباره قرار دیدار با او و رسیدگی به این پرونده، چنین توضیح می دهد: البته ایشان لطف کردند و تلفنی با من تماس گرفتند. آن لحظه من در بیمارستان بودم. فردای آن روز، طی تماسی تلفنی فرمودند یکشنبه نیستند پس بهتر است برای دوشنبه قرار بگذاریم. گفتم من روز دوشنبه قرار بسیار مهم قبلی دارم. به این دلیل صبح روز سه شنبه و یا چهارشنبه می توانم در خدمت باشم که موافقت کردند.

او به حرفهایش اضافه می نماید: من به دکتر توکل توضیح دادم که ما با قرار قبلی به مطب این دکتر رفته ایم و چنانچه شخص دیگری خود را به دروغ جای او معرفی نموده باشد که دیگر بحث به جا های باریک تر می کشد. قرار هم گذاشتیم که من روز سه شنبه یا چهارشنبه به دیدارشان بروم؛ حالا چرا پیش از دیدار، مصاحبه نموده اند، خدا می داند!

مسعود جعفری جوزانی با ابراز ناراحتی و نگرانی به خاطر شرایط سلامتی دخترش، در توضیح کامل این اتفاق و اشتباه پزشکی، اسم می نماید: از آنجا که دندان های عقل بالا و پایین سمت راست دخترم به شکل نهفته روییده است و هر از چند گاهی درد می گیرد، به پیشنهاد یکی از دوستان با مطب این دکتر تماس گرفتیم و پس از تهیه یک عکس OPG که به دستور ایشان انجام شد، روز سه شنبه (یازدهم خردادماه)، با قرار قبلی، من به همراه دستیار و دخترم به مطب او مراجعه کردیم. شخصی که خانم منشی، او را دکتر معرفی کرد، یک نگاه زودگذر و سطحی به عکس OPG انداختند، و بعد از معاینه لثه به دخترم گفتند: درد شما هیچ ربطی به دندان های عقل شما ندارد، احتمالا شما هنگام خواب دندان هایتان را به هم فشار می دهید، از این روی دچار اسپاسم شدید، شده اید و باید به این نواحی بوتاکس تزریق گردد. دخترم که با شنیدن این حرف دکتر نگران شده بود، به او توضیح داد که متخصصانی که قبل از ایشان دیده بودیم، گفته بودند عکس OPG زیاد دقیق نیست و نشان نمی دهد، ریشه دندان تا چه مقدار با عصب ها درگیر هستند، اگر ضروری است بروم عکس رنگی بگیرم! دکتر با اطمینان به نفس کامل گفتند: خیر، عکس رنگی لازم نیست و همین الان به دلیل اسپاسم و فشار شدیدی که به لثه وارد شده باید بوتاکس تزریق گردد؛ عمل اشتباه و نسنجیده ای که باعث شد تا امروز که 40 روز از آن اتفاق می گذرد، فک دخترم فلج گردد.

او می افزاید: جالب اینکه به جز سحر جان که سخت ترسیده بود، خود من هم سه بار به دکتر تاکید نمودم که سحر باید سه روز دیگر هم خودش جلوی دوربین فیلمبرداری حرف بزند و هم از دیگران تست بگیرد، اما این دکتر با اعتماد به نفس قانع نماینده ای گفتند: شما اصلا نگران نباشید. من به شما اطمینان می دهم که کوچکترین تغییری در صورت و یا حرف زدن او به وجود نمی آید.

اما متاسفانه به عکس آنچه ادعا نموده بود، دو روز بعد از تزریق، صورت دخترم کاملا کج شد و همچنان هم این شرایط ادامه دارد.

این کارگردان باسابقه دلیل اینکه تا به امروز او و دخترش سکوت نموده و شکایت ننموده اند را اینگونه توضیح می دهد: دلیل سکوت و شکایت نکردنم این بود که از یک طرف امیدوار بودم به گفته دوستان دکترم یک ماهه خوب گردد و دلیل دیگر دوندگی های بی فایده و برخورد های متکبرانه، جانبدارانه و تحقیرآمیزی بود که چند بار در مراجعه به این نهاد ها تجربه نموده بودم. این است که از دخترم خواهش کردم مردم را مطلع کند تا به افرادی که به نام دکتر، با رفتار و کردار غیرمسئولانه نام پزشکان فرهیخته، فداکار و انسان دوست کشورمان را لکه دار می نمایند، اعتماد ننمایند.

مسعود جعفری جوزانی در سرانجام می گوید: به هر حال روال این اتفاق تعیین و پرینت مکالمات و قرار قبلی ما با دکتر مورد نظر گویاست؛ در نتیجه شکایت از پزشکی که با تصمیم اشتباه و غیرمسئولانه باعث این مساله شده است هم در روز های آینده انجام خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 17426

به "اظهارات مسعود جعفری جوزانی در پی فلج شدن فک دخترش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مسعود جعفری جوزانی در پی فلج شدن فک دخترش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید