ارتقای سرانه های فرهنگی و اجتماعی محله مشیریه منطقه 15

به گزارش چاپار بلاگ، شهردار منطقه 15 از ارتقای سرانه های فرهنگی و اجتماعی محله مشیریه منطقه 15 با اجرای چند پروژه توسعه محله ای اطلاع داد.

ارتقای سرانه های فرهنگی و اجتماعی محله مشیریه منطقه 15

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رفاه حال آنان چند پروژه کوپک مقیاس پس از جلسات متعدد و بازدید های میدانی برای ناحیه 4 مطرح و در نهایت به تصویب مرکز رسید.

او با اشاره به اینکه هم اکنون 4 پروژه در این ناحیه در دست اجراست اضافه نمود: احداث پل موتوررو در میدان ثامن الحجج(ع) به منظور ایمنی و سلامت راکبان متورسیکلتها با پیشرفت 70 درصدی و احداث راستا دوچرخه سواری در خیابان بوعلی محله مشیریه به طول 800 متر با پیشرفت 90 درصدی از جمله این پروژه ها است.

محمدی افزود: مراحل اجرای بازاه میوه و تره بار در خیابان هاشمی محله مشیریه در زمینی به مساحت 600 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 30 درصد و احداث یک پاتوق محله در همان مکان در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع با بخشهایی شامل زمین فوتسال، والیبال، ست ورزشی، آلاجیق و اجرای فضای سبز به پیشرفت 50 درصدی رسیده است.

شهردار منطقه 15 در ادامه به اجرای یک پروژه کوچک مقیاس در محله رضویه ناحیه 4 اشاره نمود و گفت: در این راستا یک زمین باری در زمینی به مساحت 600 متر مربع در انتهای خیابان 20 متری امام رضا(ع) ویژه بچه ها با پیشرفت فیزیکی 15 درصدی در دست اجراست.

محمدی گفت: نگاه ما این است که با تمرکز بر روی پروژه های کوچک مقیاس در محله ها بتوانیم ضمن تامین رضایت شهروندان، از مشارکت حداکثری آنان و نیز شورایاران برای توسعه محلی بهره گرفته و شعار مدیریت شهری مبنی بر تهران شهری برای همه را محقق کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11907

به "ارتقای سرانه های فرهنگی و اجتماعی محله مشیریه منطقه 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای سرانه های فرهنگی و اجتماعی محله مشیریه منطقه 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید