آینده کان در ابهام: تعویق جلسه مهم بایرن مونیخ

به گزارش چاپار بلاگ، جلسه شورای سرپرستی باشگاه بایرن مونیخ که گفته می شد درباره سرنوشت اولیور کان تصمیم گیری خواهد نمود به تعویق افتاد.

آینده کان در ابهام: تعویق جلسه مهم بایرن مونیخ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با اطلاعیه ای کوتاه خبر از تعویق برگزاری جلسه شورای سرپرستی باشگاه داد. اطلاعیه ای که در آلمان موجی خبری به راه انداخته است.

در اطلاعیه بایرن مونیخ که در سایت باشگاه منتشر شده چنین آمده است: شورای سرپرستی بایرن مونیخ مجمع عادی خود را که قرار بود در تاریخ 22 ماه مه برگزار گردد به تعویق انداخت. جلسه بعدی در تاریخ 30 مه 2023 برگزار خواهد شد.

دلیل خبرساز شدن تصمیم بایرن مونیخ این بود که جلسه شورای سرپرستی بر خلاف نامش یک جلسه عادی نبود. چرا که در این جلسه قرار بود درباره آینده اولیور کان، مدیر عامل باشگاه، تصمیم گیری گردد. در عین حال مدیران ارشد باشگاه قصد داشتند درباره حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه، هم تصمیم گیری نمایند.

این جلسه قرار بود در روز 22 مه پیش از برگزاری هفته 34 بوندس لیگا برگزار گردد که بایرن مونیخ در این هفته در خانه کلن به میدان خواهد رفت. دلیل اینکه هر ساله جلسه شورای سرپرستی در این تاریخ برگزار می گردد این است که مدیران باشگاه معمولا به محض انتها ماه مه به تعطیلات می روند و در نتیجه جلسه مجمع همواره یک هفته قبل در روز بیست و دوم برگزار می شد.

اما این بار همه چیز فرق می نماید. کورس قهرمانی در بوندس لیگا داغ تر از همواره است و به احتمال زیاد تکلیف قهرمان تا هفته انتهای فصل معین نخواهد شد.

بایرن مونیخ از زمانی که سرمربی خود یولیان ناگلزمان را به شکلی غیرمنتظره اخراج کرد و توماس توخل را به کار گرفت با بحران روبرو شده است. بحرانی که با حذف از لیگ قهرمانان و جام حذفی و نتایج بد در بوندس لیگا اولیور کان را با خطر اخراج روبرو نموده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 34080

به "آینده کان در ابهام: تعویق جلسه مهم بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده کان در ابهام: تعویق جلسه مهم بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید