آدم ربایی در روز روشن ، آدم ربایان با خودروی مجهز به چراغ گردانِ پلیس یک نفر را ربودند

به گزارش چاپار بلاگ، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 نفر اطلاع داد که چند روز پیش در خیابان ستارخان تهران یک نفر را با خودروی مجهز به چراغ گردان ربوده بودند.

آدم ربایی در روز روشن ، آدم ربایان با خودروی مجهز به چراغ گردانِ پلیس یک نفر را ربودند

از پروفایل ما بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران عظیم گفت: در ساعت 10 صبح روز 2 شهریورماه امسال مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان از ربوده شدن برادرش به نام صفر 50 ساله توسط 4 نفر سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره ای رنگ با چراغ گردان در محدوده ستارخان اطلاع داد.

وی گفت: بلافاصله پرونده با موضوع آدم ربایی تشکیل و به جهت رسیدگی تخصصی به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران عظیم نهاده شد.

برادر شاکی با حضور در اداره یازدهم به کارآگاهان گفت: برادرم کارخانه ای در جنوب تهران دارد و روز حادثه پس از خارج شدن از منزل در خیابان ستارخان توسط 4 نفر سرنشینان یک دستگاه خودوری پژو 405 ربوده شده و طی تماس تلفنی آدم ربایان در قبال آزادی برادرم درخواست 130 میلیارد تومان وجه نقد یا معادل آن ارز یا جواهرات نموده اند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت گفت: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی بلافاصله راهی محل وقوع جرم شدند که با انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی ردی از تبهکاران در یکی از شهرستان های غربی تهران به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت توضیح داد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات جنایی خود با بهره گیری از روش های علمی کشف جرم مخفیگاه آدم ربایان را در محدوده غرب استان تهران شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با در اختیار گذاشتن اطلاعات به دست آمده به بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور دستگیری تبهکاران صادر شد.

سردار لطفی اضافه کرد: کارآگاهان 6 شهریورماه طی یک عملیات پلیسی و ضربتی پیروز شدند 3 نفر آدم ربا را دستگیر و فرد ربوده شده را از چنگال تبهکاران آزاد نمایند. در ادامه عملیات، با بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه کلت کمری به همراه فشنگ جنگی، گاز اشک آور، شوکر و 3 قبضه چاقو کشف و ضبط شد.

سردار لطفی با بیان اینکه تبهکاران در تحقیقات اجرا شده به جرم خود معترف شدند، گفت: آدم ربایان در ادامه تحقیقات تخصصی انگیزه را کسب مال عنوان داشتند و گفتند با توجه به شناختی که از شاکی داشتیم با طرح ریزی نقشه و با جعل عنوان مأمور راستا حرکت وی را گرفتیم و بلافاصله او را ربودیم و طی تماس با خانواده اش درخواست 130 میلیارد تومان کردیم که به مقصودمان نرسیدیم و دستگیر شدیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با کوشش همکارانم در بخش معاونت جرائم جنایی که منجر به کشف این پرونده شد، تبهکاران نیز با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 8855

به "آدم ربایی در روز روشن ، آدم ربایان با خودروی مجهز به چراغ گردانِ پلیس یک نفر را ربودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدم ربایی در روز روشن ، آدم ربایان با خودروی مجهز به چراغ گردانِ پلیس یک نفر را ربودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید