نیو eL7؛ شاسی بلند باکیفیت چینی ویژه آلمانی ها (تور آلمان ارزان)

به گزارش چاپار بلاگ، کمپانی نیو با معرفی کراس اوور ئی سی 7 یک رکورد دنیای را به نام خود ثبت نموده تا خودروی مذکور ائروداینامیک ترین شاسی بلند دنیا باشد.

نیو eL7؛ شاسی بلند باکیفیت چینی ویژه آلمانی ها (تور آلمان ارزان)

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

نیو (NIO) نام یک استارت آپ چینی است که از سال 2014 فعالیت خود را در زمینه فراوری خودرو های الکتریکی مجهز به فناوری خودران شروع نموده است. دفتر مرکزی این کمپانی در شانگ های واقع شده است و حدود 4 هزار کارمند (آمار سال 2018) نیز در نیو مشغول به فعالیت هستند.

نیو با توجه رویکرد های آینده نگری که در صنعت خودرو پیش روی خود قرار داده، در طراحی محصولاتش نیز کوشش می نماید تا متفاوت از دیگر رقبا عمل کند. کمپانی نیو با معرفی کراس اوور ئی سی 7 یک رکورد دنیای را به نام خود ثبت نموده تا خودروی مذکور ائروداینامیک ترین شاسی بلند دنیا باشد.

یکی دیگر از محصولات نو نیو، کراس اووری با نام eL7 است که از سال آینده میلادی راهی بازار های اروپایی خواهد شد. البته قبلا این کراس اوور را همزمان با معرفی در چین و با نام eS7 در گروه خودروی عصر ایران اینجا مورد آنالیز قرار دادیم، اما ظاهرا شاسی بلند مذکور با نام ئی ال 7 روانه بازار های اروپایی خواهد شد.

حضور برند نیو در بازار اروپا به هیچ عنوان جای تعجب ندارد، زیرا نیو یکی از پرچمداران دنیا در حوزه فراوری خودرو های الکتریکی است. نیو حدود 1000 جایگاه مخصوص تعویض باتری خودروی الکتریکی در کشور چین راه اندازی نموده و تجارت خود را نیز در اروپا به شکل فعالی توسعه داده است.

کراس اوور ئی ال 7 با 5 سرنشین طراحی مشابهی با بیشتر کراس اوور های نو چینی دارد، اما خوب کیفیت مواد اولیه و جزئیات به کار رفته در توسعه خودرو قطعا بسیار بالا ارزیابی می گردد.

فضای داخل کابین نیز از مواد اولیه باکیفیت شکل گرفته و از زیبایی های سبک مینیمال بهره می برد. دو نمایشگر دیجیتال یکی برای اطلاعات کیلومتر و دیگری تنظیمات سیستم تفریح روی کنسول اصلی جلو قرار گرفته اند تا فرمول زیبایی و سادگی را با چاشنی خوش طعم فناوری نیز همراه نمایند. از دیگر امکانات نیو eL7 در بخش کابین باید به سیستم صوتی حرفه ای با 23 اسپیکر، گرمکن/تهویه و ماساژ صندلی های چرمی به عنوان آپشن استاندارد تمامی تریم ها اشاره نمود.

در بخش پیشرانه ئی ال 7 از دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی 644 اسسب بخار و گشتاور 850 نیوتن متر استفاده شده است. بسته باتری 100 کیلووات ساعت (آپشن) نیز انرژی لازم برای 620 کیلومتر رانندگی را فراهم می نماید. نیو ئی ال 7 در چین بین 64 تا 72 هزار دلار قیمت دارد. در آلمان نیز این خودرو از 74 تا 79 هزار دلار قیمت می خورد.

منبع: فرادید
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 31669

به "نیو eL7؛ شاسی بلند باکیفیت چینی ویژه آلمانی ها (تور آلمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیو eL7؛ شاسی بلند باکیفیت چینی ویژه آلمانی ها (تور آلمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید