7میلیارد ریال هزینه آموزش رشته های صنایع دستی در کردستان

به گزارش چاپار بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: به صورت میانگین سالیانه از 6/5 تا 7میلیارد تومان برای آموزش متقاضیان و علاقه مندان در حوزه صنایع دستی کردستان هزینه می گردد.

7میلیارد ریال هزینه آموزش رشته های صنایع دستی در کردستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط مهاجرت به کانادا برای تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی، سرپرست این اداره کل با اشاره به اینکه کردستان از استان های بسیار مستعد و فعال در حوزه صنایع دستی است، گفت: آموزش ها در این زمینه باعث بهتر شدن این هنر صنعت در بعد کمی و کیفی می گردد.

او در ادامه اضافه کرد: آموزش های صنایع دستی شامل آموزش های مقدماتی، تکمیلی و آموزش های شاغلین صنایع دستی است. از ابتدای دی ماه سال 97 تا ابتدای دی ماه 98 بیش از 2750 نفر در استان از آموزش های این اداره کل بهره برده اند.

مریوانی اظهار کرد: آموزش های صنایع دستی در بیش از 10 رشته مقدماتی و تکمیلی و 16 دوره با 12 موضوع مختلف از جمله آموزش عملی تکنیکی درحوزه نازک کاری، طراحی محصول و تاثیر تکنیک برفرایند فراوری، تاثیرمتقابل رضایت مشتری ومصرف کننده برفراوریات صنایع دستی، تکنیک و روش های اجرایی نازک کاری وآسیب شناسی طراحی محصول، خلاقیت ونوآوری درحوزه نازک کاری و... در استان برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2094

به "7میلیارد ریال هزینه آموزش رشته های صنایع دستی در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7میلیارد ریال هزینه آموزش رشته های صنایع دستی در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید