5 تا از بهترین شهرهای ترکیه برای عروسی دریافت

به گزارش چاپار بلاگ، 1. برگزاری جشن عروسی در استانبول

استانبول شهری است که در آن سنت و مدرنیته را در کنار هم مشاهده می کنید. دوست دارید در شهری عروسی بگیرید که روزگاری پایتخت شرقی امپراتوری روم و عثمانی بوده است؟ هنوز هم وقتی در شهر قدم می زنید می توانید بناهای فاخر این دوره های تاریخی را در استانبول ببینید. خیلی از عروس و داماد ها در استانبول لوکیشن عکاسی خود را در کنار این بناهای تاریخی انتخاب می نمایند. اما جذابیت استانبول برای برگزاری عروسی در ترکیه فقط به موقعیت تاریخی آن محدود نمی گردد. سالن های عروسی مدرن در استانبول میزبان شما برای دریافت یک عروسی مجلل هستند. استانبول شهری میان دو قاره آسیا و اروپاست. جذابیت های فوق العاده کشورهای آسیایی و اروپایی یک جا در استانبول جمع شده اند. تنگه بسفر و هتل های خاص آن دلیلی دیگر برای برگزاری مراسم عروسی متفاوت و عالی در استانبول است. تصور کنید مراسم جشن عروسی روی آب برای شما برگزار گردد. حتما عروسی شاد، صمیمی و رویایی خواهد شد. مطمئنا به شما و مهمان های تان خوش خواهد گذشت. عروسی در کشتی های تفریحی انتخاب خوبی برای عروسی های گرم و صمیمی با تعداد مهمان های کمتر است. پکیج های خدمات عروسی در استانبول را می توانید از برگزار نماینده های ایرانی مراسم جشن عروسی بخواهید. قبل از انتخاب پکیج جشن عروسی معتبر بودن برگزار نماینده اطمینان پیدا کنید. درحال حاضر از دفاتر خدمات گردشگری که در استانبول نیز فعال هستند می توانید در خصوص عروسی دریافت در ترکیه بیشتر اطلاعات کسب کنید. آن ها معمولا در ترکیه علاوه بر برگزاری تور و گشت به برگزاری جشن عروسی نیز می پردازند.

5 تا از بهترین شهرهای ترکیه برای عروسی دریافت

2. برگزاری جشن عروسی در جزیره بیوک آدا

بیوک آدا بزرگترین جزیره از جزایر پرنس است. جیره بیوک آدا محبوب گردشگران است. امکانات پذیرایی و اقامتی آن باعث شده است بیوک آدا در زمستان یا تابستان هواداران خاص خود را داشته باشد. برای برگزاری جشن عروسی رویایی سفر به بیوک آدا را می پسندید؟ در جزیره بیوک آدا هتل هایی وجود دارد که مورد پسند زوج هاست. بهترین هتل های بیوک آدا را می توانید از سایت بوکینگ رزرو کنید. زوج هایی که به دنبال عروسی رویایی در جزیره ای سبز و یا و پر از گل های رنگارنگ در فصل بهار و تابستان هستند، جزیره بیوک آدا بهترین انتخاب برای آنهاست. اگر همواره دوست داشته اید به جای سوار شدن در ماشین عروس، سوار بر کالکسه شوید این آرزوی شما در جزیره بیوک آدا محقق خواهد شد. در جزیره بیوک آدا ماشین وجود ندارد. رفت و آمد بوسیله درشکه یا کالسکه و دوچرخه است. در جزیره بیوک آدا لوکیشن های خاصی برای عکسبرداری عروسی است. ساحل زیبا، جنگل های کاج، پارک طبیعت، عمارت های قدیمی و گذرهای فوق العاده جزیره بیوک آدا. شما کدام یک از این لوکیشن ها را بیشتر می پسندید؟

3. برگزاری جشن عروسی در آنتالیا

عده ای آنتالیا را به سواحل زیبای آن می شناسند. در آنتالیا شما می توانید زیبایی دریای مدیترانه و کوه های سرسبز را در کنار هم تماشا کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید. آنتالیا مرکز استان آنتالیا در ترکیه است. آبشار دودن که در امتداد رود آکسو واقع شده است. زیبایی های طبیعی آنتالیا بهترین لوکیشن برای عکس های عروسی شما باشد. معمولا آنتالیا برای دریافت عروسی های مجلل انتخاب می گردد. هتل های شیک و مجلل در آنتالیا محل برگزاری جشن های عروسی خاص و مجلل است. این هتل ها بیشتر در منطقه ساحلی آنتالیا قرار دارند. بیشتر ایرانی هایی که مقیم آمریکا، اروپا هستند. برای برگزاری مراسم عروسی به آنتالیا می روند. یکی از هتل های لوکسی که محل برگزاری یک عروسی رویایی است هتل دلفین ایمپریال لاراست. این هتل به ساحل دریای مدیترانه خیلی نزدیک است. معماری هتل دلفین ایمپریال از نما و محوطه بیرونی تا فضای داخلی بسیار زیبا و شیک است. با برگزاری عروسی در این هتل ها می توانید از زیبایی محوطه، فضای داخلی هتل، ساحل در عکس ،کلیپ و فیلم عروسی تان بهره مند شوید.

4. برگزاری جشن عروسی در بدروم

در جنوب غربی ترکیه شهر زیبای ساحلی با ساختمان های سفید رنگ وجود دارد. نام این شهر مدیترانه ای بدروم است. بخاطر جاذبه در نمای شهری و تلفیق رنگ سفید ساختمان ها با آبی دریای مدیترانه خیلی از زوج ها بدروم و سواحل زیبای آن را به عنوان لوکیشن عکس، فیلم و کلیپ عروسی شان انتخاب می نمایند. قلعه، دروازه و تئاتر قدیمی از جاذبه های تاریخی بدروم هستند.

5. برگزاری جشن عروسی در ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه ازمیر است. ازمیر شهری بندری است. خیابان آلسانجاک یادگاری از خانه ها و معماری دوران عثمانی است. این بناهای تاریخی می توانند لوکیشن خوبی برای عکس های عروسی شما باشند. البته ساحل زیبای ازمیر را هم نباید از دست داد. ازمیر را عروس شهرهای ترکیه می گویند. اگر به دنبال خرید لباس عروس مد رو هستید، خوب است بدانید یکی از مهمترین نمایشگاه های لباس عروس، داماد و لباس شب در جهان در ازمیر برگزار می گردد. این نمایشگاه به نام آی-اف ودینگ فشن در ازمیر برگزار می گردد. این نمایشگاه به نمایشگاه بین المللی عروس و داماد در ترکیه مشهور است. تاریخ برگزاری نمایشگاه آی-اف ودینگ فشن 22 تا 25 ژانویه (2 تا 5 بهمن) است.

منبع: دالاهو
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 440

به "5 تا از بهترین شهرهای ترکیه برای عروسی دریافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تا از بهترین شهرهای ترکیه برای عروسی دریافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید