101 کشته و مجروح در یک شبانهروز

به گزارش چاپار بلاگ، مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، از کشته و مجروح شدن 101 نفر بر اثر تیراندازی طی 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

101 کشته و مجروح در یک شبانهروز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل خبرگزاری صداوسیما، مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا گزارش داد، در 24 ساعت گذشته 87 مورد تیراندازی در این کشور اتفاق افتاده که بر اثر آن 31 نفر کشته و 70 نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، در یک مورد تیراندازی در شهر هیزلوود در ایالت میسوری یک نفر کشته شد و دو نفر زخمی شدند. دو نفر در تیراندازی در شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا زخمی شدند. تیراندازی در کلوب شبانه ای در شهر موناکا در ایالت پنسیلوانیا نیز به زخمی شدن سه نفر منتهی شد.

در تیراندازی در شهر لاگرانج در ایالت جورجیا نیز دو نفر زخمی شدند. در حادثه ای در شهر دالاس در ایالت تگزاس نیز دو نفر کشته شدند. در تیراندازی در کلوب شبانه ای درشهر ایندیاناپالیس در ایالت ایندیانا نیز دو نفر زخمی شدند. چهار نفر در یک مورد تیراندازی در شهر بروکلین در ایالت نیویورک زخمی شدند.

در حادثه ای در شهر دیترویت در ایالت میشیگان دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی اعلام نموده است. در تیراندازی در فروشگاهی در ایالت نیویورک یک نفر کشته شد و سه نفر زخمی شدند.

تیراندازی در شهر فرسنو در ایالت تگزاس نیز دو کشته و یک زخمی در پی داشت. پلیس ممفیس در ایالت تنسی از پیدا شدن جسد دو نفر داخل خودرویی در این شهر اطلاع داد. سه نفر در تیراندازی در شهر فورت لادردیل در ایالت فلوریدا کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی اعلام نموده است. در یک مورد قتل و خودکشی دیگر در شهر لوئیزویل در ایالت کنتاکی دو نفر کشته شدند.

سالانه هزاران نفر براثر تیراندازی با سلاح گرم در نقاط مختلف آمریکا کشته یا زخمی می شوند.

خشونت های مسلحانه یکی از معضل های مهم جامعه آمریکا است که قانون آزادی حمل سلاح عامل اصلی آن به شمار می رود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11853

به "101 کشته و مجروح در یک شبانهروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "101 کشته و مجروح در یک شبانهروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید