یک ساختمان مسکونی دیگر در فلوریدا تخلیه شد

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شهرداری شهر نورث میامی بیچ در استان فلوریدا آمریکا دستور تخلیه یک ساختمان مسکونی را به دلیل عدم ایمنی صادر کرد. این دستور پس از آن صادر شد که گزارش معاینه و بازرسی این ساختمان از وجود نقایص عمده در آن اطلاع داد.

یک ساختمان مسکونی دیگر در فلوریدا تخلیه شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

دستور تخلیه ساختمان کرست ویو تاورز به دلیل آنچه عدم ایمنی سازه و سیم کشی برق خوانده شده، پس ازآن اتفاق می افتد که در تاریخ 3 تیر (24 ژوئن)، ساختمانی 12 طبقه در همین شهر و در نزدیکی همین ساختمان در محله سرف ساید فروریخت که تا کنون تعداد قربانیان آن به 22 نفر رسیده و همچنان از سرنوشت 126 نفر دیگر اطلاعی در دست نیست.

ساختمان کرست ویو تاورز بنا بر گزارش مقامات این شهر در سال 1972 میلادی بنا شده که 9 سال قبل از سال ساخت ساختمان فرو ریخته در همین شهر است.

ریزش ساختمان 12 طبقه در فلوریدا توجه افکار عمومی آمریکا را به خود جلب نموده و تخلیه ساختمان دیگر هم در راستای جلوگیری از تکرار سرشکستگی بیشتر دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جهت پاسخگویی به مردم این کشور صورت می گیرد چرا که در حادثه ریزش ساختمان، علیرغم تمام هشدارهای ایمنی متخصصین فنی مبنی بر وجود نقایص عمده و متعدد در سازه، هیچ ترتیبی برای رفع کردن نواقص یا حداقل تخلیه آن داده نشده بود.

این در حالی است که روز گذشته هم شاهد ریزش یک ساختمان در حال ساخت در واشنگتن دی سی بودیم. در اثر این حادثه 5 تن زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 16923

به "یک ساختمان مسکونی دیگر در فلوریدا تخلیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ساختمان مسکونی دیگر در فلوریدا تخلیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید