کشفیات یگان حفاظت میراث فرهنگی به نمایش درآمد

به گزارش چاپار بلاگ، به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، دومین نمایشگاه توانمندی های یگان های حفاظت دستگاههای اجرایی برگزار گردید و در این نمایشگاه، کشفیات یگان حفاظت میراث فرهنگی نیز به نمایش گذاشته شد.

کشفیات یگان حفاظت میراث فرهنگی به نمایش درآمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی یگان حفاظت میراث فرهنگی، در سومین روز از هفته بزرگداشت نیروی انتظامی درگردهمایی یگانهای حفاظت دستگاه های دولتی ضمن اجرای رژه مشترک واحدهای نمونه، دومین نمایشگاه توانمندی های نیروی انتظامی باحضور یگان های حفاظت در محل ستاد مرکزی ناجا برگزار گردید.

این نمایشگاه با هدف معرفی مأموریت ها و ارائه دستاورد یگا ن های تخصصی در محل ستاد پلیس پیشگیری ناجا برگزار و با حضور سردار مؤمنی جانشین نیروی انتظامی و جمعی از معاونان و رده های ارشد انتظامی افتتاح و یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن شرکت فعال در نمایشگاه با ارائه کشفیات اخیر خود مورد استقبال حاضران نهاده شد .

در خلال برگزاری نمایشگاه، با حضور سردار مؤمنی در غرفه یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی و بازدید او از دستاوردهای این یگان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات اجرا شده، از تدابیر فرمانده و کوشش کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی قدردانی شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 115

به "کشفیات یگان حفاظت میراث فرهنگی به نمایش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشفیات یگان حفاظت میراث فرهنگی به نمایش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید