رشد جهشی گردشگری خلخال در آینده نزدیک

به گزارش چاپار بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با اجرای پروژه های سرمایه گذاری، رشد جهشی گردشگری خلخال در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

رشد جهشی گردشگری خلخال در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی سرپرست این اداره کل امروز چهارشنبه 27 تیر در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های سرمایه گذاری شهرستان خلخال شرح داد: پروژه های متعددی در شهرستان خلخال در دست اجراست که می تواند تحول قابل توجهی را به دنبال داشته باشد.

او اضافه نمود: از جمله اینکه مجموعه پیست اسکی در اندبیل احداث خواهد شد که موافقت اصولی اولیه صادر شده و پیگیر دریافت تسهیلات هستیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: در منطقه نمونه گردشگری ازناو نیز سه پروژه شاخص در دست بررسی است.

به گفته فلاحی در این منطقه کمپ گردشگری در حال احداث است که تا هفته دولت می تواند به بهره برداری می برسد.

او همچنین به احداث هتل سه ستاره نیز اشاره و تاکید کرد: اخذ تسهیلات برای این پروژه سرمایه گذاری در دست پیگیری است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به برنامه ریزی برای احداث پل معلق نیز اشاره کرد و اضافه نمود: موافقت اصولی این طرح صادر شده و در حال پیگیری تسهیلات هستیم.

فلاحی به پیگیری پروژه گردشگری بام خلخال نیز اشاره و تاکید کرد: مجموع این اقدامات تحول قابل توجهی در جذب و ماندگاری مسافران خلخال خواهد داشت.

او همچنین به افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و موزه خلخال در هفته دولت نیز اشاره کرد و بیان داشت: راه اندازی مجدد موزه خلخال مطالبه جدی شهروندان خلخالی است.

او خاطر نشان کرد: خلخال دروازه ورود گردشگران استان اردبیل از سمت جنوب استان است و هر اقدامی در رونق گردشگری این شهرستان تاثیر مستقیم در توسعه گردشگری استان خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 125

به "رشد جهشی گردشگری خلخال در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد جهشی گردشگری خلخال در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید