پرسش هیات اجرایی از رئیس در خصوص معرفی بعضی چهره ها به OCA

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نخستین نشست اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در امسال احتمالاً یکی از پُر بحث ترین نشست آنها را رقم خواهد زد چرا که قرار است یکی از چالش های اخیر کمیته ملی المپیک طی این دوره مدیریتی، توسط بعضی اعضا مورد پرسش و پاسخ قرار بگیرد.

پرسش هیات اجرایی از رئیس در خصوص معرفی بعضی چهره ها به OCA

این چالش بعد از انتشار رسمی فهرست افراد ایرانی که عضو کمیته های شورای المپیک آسیا شده اند، ایجاد شد چراکه در این فهرست نام هایی وجود داشت که در خصوص چگونگی قرار دریافت آنها و نهایی شدن شأن برای کسب کرسی، ابهامات زیادی ایجاد شده است.

بر اساس فهرست شورای المپیک المپیک آسیا و علاوه بر رضا صالحی امیری که عضو هیأت اجرایی شده است، 12 ایرانی هم به عنوان عضو کمیته های مختلف معرفی شده اند. از جمله این افراد اصغر رحیمی، مهرافزا منوچهری و رضا نصیری است که به ترتیب عضو کمیته های ورزش، ورزش و محیط زیست و اطلاعات و آمار شده اند.

نام این افراد اما در فهرست کاندیداهای مورد تأیید کمیته ملی المپیک که در اختیار شورای المپیک آسیا نهاده شد، وجود نداشت. همین مسئله ابهامات زیادی را ایجاد کرد به خصوص در خصوص اصغر رحیمی که توسط صالحی امیری از ریاست مرکز تیم های ملی کنار گذاشته شد اما حالا صاحب کرسی آسیایی شده است.

البته کمیته ملی المپیک تاکید نموده دارد که رحیمی، مهرافزا و نصیری از سوی شورای المپیک آسیا انتخاب شده اند با این حال تعدادی از اعضای هیأت اجرایی همچنان پیگیر این مسئله هستند. آنها در تبادل نظر با خبرنگاران تاکید داشتند که افرادی در کمیته های شورای المپیک آسیا عضو شده اند که نامشأن در فهرست مورد تأیید نبود و معین نیست این عضویت چگونه و بر اساس چه روالی صورت گرفته است.

نشست هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک ساعت 10 روز شنبه با حضور سیدرضا صالحی امیری در محل این کمیته شروع می گردد. برای این نشست محورهایی در خصوص اساسنامه و فعالیت های بازاریابی معین شده اما به نظر می رسد پرداختن به موضوع عضویت ایرانی ها در OCA و ابهامات آن وقت زیادی از جلسه را به خود اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 23

به "پرسش هیات اجرایی از رئیس در خصوص معرفی بعضی چهره ها به OCA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسش هیات اجرایی از رئیس در خصوص معرفی بعضی چهره ها به OCA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید