هندبال ایران از قهرمان آسیا باخت

به گزارش چاپار بلاگ، تیم ملی هندبال ایران در دومین مسابقه خود در دور دوم رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف قطر رفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

هندبال ایران از قهرمان آسیا باخت

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال ایران در بازی دوم از مرحله دوم رقابت های قهرمانی مردان آسیا نتیجه را به قطر قهرمان سه دوره اخیر آسیا واگذار کرد. ملی پوشان کشورمان که شب گذشته پیروز شده بودند28 -24 کویت را در خانه خودشان مغلوب نمایند. امشب در نیمه اول هم به مانند بازی دیشب ظاهر شدند و پیروز شدند 13-11 قهرمان سه دوره اخیر رقابت های قهرمانی آسیا را مغلوب خود سازند. اما در نیمه دوم و با توجه به فرایند بازی این تیم ملی قطر بود که توانست با ارائه یک بازی تاکتیکی بسیار مناسب نبض بازی را به دست گرفته و با نتیجه 31-25 بر تیم ملی کشورمان فائق آیند. گروه بندی مرحله دوم به توضیح زیر است:

گروه اول: بحرین، ژاپن، امارات، عربستان

گروه دوم: ایران، کویت، کره جنوبی، قطر

تیم های حاضر در این دوره از مسابقات فردا استراحت خواهند داشت. تیم ملی هندبال ایران پنج شنبه در سومین مسابقه خود در دور دوم این پیکارها از ساعت 18:30 مقابل کره جنوبی صف آرایی خواهد نمود.

در انتها این مسابقه احمد مددی، ملی پوش هندبال قطر به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. بازیکن 26 ساله و شماره 7 عنابی ها با عملکرد خوب خود نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

  • هندبال قهرمانی آسیا؛ پیروزی بزرگ ایران برابر کویت میزبان
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1663

به "هندبال ایران از قهرمان آسیا باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال ایران از قهرمان آسیا باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید