درخواست العین از AFC برای تعویق ملاقات مقابل السد قطر

به گزارش چاپار بلاگ، باشگاه العین امارات نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره لغو ملاقات تیم فوتبال این باشگاه مقابل السد قطر ارسال کرد.

درخواست العین از AFC برای تعویق ملاقات مقابل السد قطر

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه العین امارات بیان کرد که مدیران این باشگاه، نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره لغو ملاقات تیم فوتبال این باشگاه مقابل السد قطر ارسال نموده است.

ماجد العویس، عضو هیئت مدیره باشگاه العین ضمن تأیید این خبر گفت: درخواست تعویق این مسابقه برای جلوگیری از شیوع ویروس کروناست، به خصوص اینکه در ساعات گذشته، دو مورد در اطراف استادیوم هزاع بن زاید (استادیوم خانگی العین) گزارش شده است. رسانه ها گزارش داده اند که تعدادی از بازیکنان سپاهان که با السد هفته گذشته روبرو شده اند، به این ویروس مبتلا شده اند. ما تصمیم گرفتیم که درخواست تعویق ملاقات با السد را بدهیم و منتظر پاسخ AFC هستیم.

به گزارش خبرنگاران و مطابق برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم های العین امارات و السد قطر باید روز سه شنبه در گروه D رقابت ها به مصاف هم می فرایند. این در حالی است که دیگر ملاقات این گروه بین سپاهان ایران و النصر عربستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، به تعویق افتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2340

به "درخواست العین از AFC برای تعویق ملاقات مقابل السد قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست العین از AFC برای تعویق ملاقات مقابل السد قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید