نساجی به راستا برمی شود؟

به گزارش چاپار بلاگ، در حالی که سرمربی نساجی می گوید رئیس هیات مدیره بعد از سوت سرانجام ملاقات با ماشین سازی، در رخکتن حکم برکناری را به او ابلاغ نموده، قائم مقام این باشگاه می گوید هنوز تصمیمی برای برکناری گرفته نشده است.

نساجی به راستا برمی شود؟

به گزارش خبرنگاران، طرفداران نساجی که بعد از 24 سال بالاخره در لیگ هجدهم به بالاترین سطح فوتبال ایران رسیده اند، این روزها نگران آینده تیم شهرشان هستند چرا که فرایند تغییرات روی نیمکت تیم کلید خورده اما فعلا اظهارات عجیبی از مربیان و مسئولان این تیم بیان می گردد.

دیشب (آدینه) و بعد از تساوی نساجی با ماشین سازی که به منزله اتمام فرصت هیات مدیره به سرمربی تیم بود، وحید فاضلی در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد. او در خروج از رختکن تیم در جمع خبرنگاران گفت: استعفا ندادم و از سوی باشگاه برکنار شدم. این تصمیم از سوی آقای دکتر اسدی، رییس هیات مدیره در رختکن به من ابلاغ شد و برکنار شدم.

در لحظاتی که برکناری از مربیگری در حال ابلاغ به فاضلی بود، فرایند جابجایی روی نیمکت تیم کلید خورد و مربی مدنظر برای راهنمایی نساجی آماده حضور در پای میز مذاکره شد تا هر چه زودتر راهنمایی نساجی را برعهده بگیرد.

اما در ساعات سرانجامی شب، قائم مقام باشگاه در گفت وگویی اظهار داشت سرمربی این تیم برکنار نشده است! با این حال او اظهار داشت که امروز (شنبه) جلسه ای با حضور مالک تیم برگزار می گردد و درباره سرمربی فعلی و تغییرات آینده تصمیم گیری خواهد شد: هر اتفاقی رخ بدهد، باید در جلسه هیات مدیره آنالیز گردد و طبق برنامه تصمیم نهایی درباره سرمربی تیم تا فردا قبل از ظهر اتخاذ می گردد.

این اظهارات بعد از آن شکل گرفت که وحید فاضلی اعلام نموده از سمتش استعفا نداده است و طبیعتا می تواند برای دریافت باقی مانده قرارداد دو ساله خود شکایت کند. در نتیجه توافق با وحید فاضلی که دیروز و در حرکتی عجولانه در رختکن از سمتش برکنار شده بود، می تواند گزینه بهتری برای مسئولان این باشگاه باشد.

به علت اعتراض طرفداران، مدیران این باشگاه هم خواستار ادامه همکاری با فاضلی نیستند و رایزنی ها با سرمربی جدید تیم صورت گرفته است و حتی دو هفته قبل هم احتمال این تغییرات وجود داشت ولی فرصت بیشتری به فاضلی داده شد که برای بهبود شرایط تیم کافی نبود.

رفتن فاضلی از نساجی و دریافت باقی مانده قراردادش تا سرانجام فصل آینده، یک ضرر اقتصادی برای مالک این باشگاه است که به تازگی توانسته حکم دریافت غرامت از محمود فکری، سرمربی سابق نساجی و فعلی استقلال دریافت کند.

با این تفاسیر اگر اتفاق خاصی نیفتد به احتمال بسیار زیاد مجید جلالی روی نیمکت نساجی می نشیند. آقا معلم در لیگ هجدهم و بعد از برکنار جواد نکونام، راهنمایی این تیم را بر عهده گرفت و در سرانجام نساجی حکم بقا در لیگ را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 12795

به "نساجی به راستا برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی به راستا برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید