نایب رئیس مجلس: دولت هیچ گزارشی از نحوه توزیع بسته های معیشتی ارائه نکرده است

به گزارش چاپار بلاگ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر کننده فلاورجان در خصوص بسته های معیشتی گفت: دولت هیچ گزارشی در خصوص نحوه توزیع بسته های معیشتی ارائه نکرده است. مردم زیادی که بسته های معیشتی دریافت نکردند به کنندگان رجوع می کنند.

نایب رئیس مجلس: دولت هیچ گزارشی از نحوه توزیع بسته های معیشتی ارائه نکرده است

به گزارش خبرنگاران، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: تذکرات کنندگان در خصوص یارانه های معیشتی بسیار زیاد است اما نه از طرف دولت و نه از طرف مجلس پیگیری جدی صورت نمی گیرد صحبت های آقایان روحانی و نوبخت در روزی که قیمت بنزین را گران کردند این بود که نمی خواهیم یک ریال از افزایش قیمت بنزین در جیب دولت برود بلکه همه آنها را به اقشار آسیب پذیر می دهیم.

کننده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم معترض هستند اکثرا می گویند بسته معیشی به ما تعلق نگرفته است. بعضا به مردم اخطار دادند که به حساب های آنها سرکشی می کنند تا ببیند این پول ها به حسابشان وارد شده یا نه؟ این اقدام خلاف قانون است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید تعیین کند این 60 میلیون نفر و آن 18 میلیون خانوار چه کسانی هستند خواهش من این است هیات رئیسه مجلس به موضوع ورود کند.

کننده مردم فلاورجان در خصوص حقابه کشاورزان اصفهان با استناد به آمار وزارت نیرو خطاب به وزیر نیرو گفت: سهم حقابه غرب اصفهان 55 درصد و شرق اصفهان 45 درصد است. وزارت نیرو هم اکنون در حال تغییر این عدد است جلوی این کار را بگیرید تا تنشی در این مورد در منطقه ایجاد نشود.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر موسوی لارگانی در خصوص بسته های معیشتی خطاب به معاون پارلمانی دولت گفت: صحبت های کنندگان در خصوص بسته های معیشتی افزایش پیدا کرده است. مردم زیادی به کنندگان رجوع می کنند و از عدم دریافت مبالغ صحبت می کنند دولت تا به امروز هیچ گزارشی در خصوص نحوه توزیع بسته های معیشتی ارائه نکرده است دولت گزارش کامل تهیه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1963

به "نایب رئیس مجلس: دولت هیچ گزارشی از نحوه توزیع بسته های معیشتی ارائه نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس مجلس: دولت هیچ گزارشی از نحوه توزیع بسته های معیشتی ارائه نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید