معضلی پرهزینه به نام بیل!، 88 هزار یورو بابت یک دقیقه بازی برای رئال مادرید

به گزارش چاپار بلاگ، اگرچه گرت بیل به روزهای پایانی حضورش در رئال مادرید نزدیک می گردد اما هنوز هم هر دقیقه حضورش در این تیم هزینه ای سنگین روی دست باشگاه می گذارد.

معضلی پرهزینه به نام بیل!، 88 هزار یورو بابت یک دقیقه بازی برای رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا؛ آخرین باری که گرت بیل برای رئال مادرید بازی کرد، نیمی از مردم اسپانیا در سواحل این کشور مشغول آفتاب گرفتن بودند. نقش مهاجم ولزی در برنامه های تاکتیکی رئال مادرید در فصل جاری آنقدر کمرنگ بوده است که برخلاف بیشتر بازیکنان، مدت زمان بازی او در رده ملی بیشتر از زمان حضور در ترکیب تیم باشگاهی اش بوده است (232 دقیقه به 193 دقیقه) و این فرایند همچنان ادامه دارد.

سال 2021 تمام و سال 2022 از راه رسید اما هنوز هم تعیین نیست که بیل چه زمانی می تواند به میادین برگردد. در واقع نباید انتظار داشت که او به این زودی ها هم برگردد، چرا که اخیراً دوباره دچار مصدومیتی عضلانی شد و از همراهی رئالی ها برابر ختافه بازماند. وی بعلاوه بازی چهارشنبه شب مقابل تیم دسته دومی آلکویانو در جام حذفی اسپانیا را هم از دست خواهد داد. باشگاه امیدوار است که حداقل برای بازی هفته آینده مقابل والنسیا بتواند نام بیل را در لیست بازیکنان کارلو آنچلوتی ثبت کند اما شرایط جسمانی این بازیکن آنقدر غیرقابل پیش بینی است که هر لحظه ممکن است که احساس کند دچار یک مصدومیت عضلانی دیگر شده و تا اطلاع ثانوی خانه نشین گردد.

آخرین باری که بیل در میان مصدومیت هایش فرصتی هم برای بازی در ترکیب رئال مادرید به دست آورد، 28 آگوست سال 2021 (4 ماه و 7 روز قبل) بود که مقابل رئال بتیس نهاده شد. با یک حساب سرانگشتی ساده تعیین می گردد که قیمت وقتی که بیل برای بازی در رئال مادرید گذاشته، گران تر از هر بازیکن دیگری در جهان بوده است. با توجه به حقوق و مزایایی که بیل بابت یک فصل حضورش در رئال مادرید می گیرد (17 میلیون یورو خالص) اگر مدت زمان حضور او در ترکیب رئال مادرید تا این مقطع از فصل را در نظر بگیریم، معلوم می گردد که این بازیکن ولزی بابت هر دقیقه بازی کردنش 88 هزار یورو به جیب زده است. این رقم برای باشگاه رئال مادرید با احتساب مالیات و سایر هزینه های مرتبط به تقریباً دوبرابر افزایش پیدا می نماید.

مدت زمانی که بیل در این فصل برای رئال مادرید به میدان رفته، کمترین اندازه در تمام فصول حضورش در این تیم بوده است، حتی کمتر از فصل 20-2019 که زین الدین زیدان سرمربی وقت کهکشانی ها عملاً او را از برنامه هایش کنار گذاشته بود. بیل 32 ساله از ابتدای فصل تا به امروز برای رئال مادرید 193 دقیقه (در سه مسابقه) بازی نموده و تنها یک گل زده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 22209

به "معضلی پرهزینه به نام بیل!، 88 هزار یورو بابت یک دقیقه بازی برای رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضلی پرهزینه به نام بیل!، 88 هزار یورو بابت یک دقیقه بازی برای رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید