معاون مناطق بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد خبرنگاران

به گزارش چاپار بلاگ، دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران با ابلاغ حکمی معاون مناطق این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

معاون مناطق بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، سیدمجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی با صدور حکمی سجاد یعقوبی را به عنوان معاون مناطق این دوره منصوب کرد.

در متن حکم جدی به یعقوبی آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و تجربه های ارزشمند جنابعالی در عرصه تئاتر دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان معاون مناطق بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می شوید. انتظار می رود با شناسایی ظرفیت ها و فرصت ها، زمینه اعتلا و ارتقاء این بخش در جشنواره تئاتر دانشگاهی فراهم شود.

امید است در سایه ایزد منان و همراهی و همدلی دانشجویان و اساتید و همچنین انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور و بهره مندی از این ظرفیت ها، در انجام وظایف محوله پیروز باشید.

سجاد یعقوبی دانشجوی رشته ادبیات نمایشی دانشگاه دامغان است. از جمله فعالیت های اجرایی وی دبیری پنجمین جشنواره دانشجویی تئاتر اردیبهشت و عضویت در انجمن علمی ادبیات نمایشی دانشگاه دامغان بوده است. او همچنین تجربه کارگردانی چندین نمایش را در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است بیست و سومین جشنواره بین المللی تاتر دانشگاهی به دبیری سیدمجتبی جدی و همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری اردیبهشت ماه 1400 با بخش های صحنه، مناطق، تجربه های اجرا ، پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه نویسی (جایزه اکبر رادی) , ترجمه، ماکت صحنه، عکس، پوستر، نمایش رادیویی، اساتید، جشنواره جشنواره ها، کارگاه ها و درس گفتار ها در تهران برگزار میشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 14093

به "معاون مناطق بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون مناطق بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید