مزایای ثبت نام بورس در کارگزاری فارابی

به گزارش چاپار بلاگ، دریافت کدبورسی و آغاز فعالیت در بورس، آنلاین و غیرحضوری شده و دیگر مانند گذشته نیازمند مراجعه حضوری به شرکت های کارگزاری بورس نیست.

مزایای ثبت نام بورس در کارگزاری فارابی

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام کارگزاری فارابی، در حال حاضر برای دریافت کدبورسی می توان با هر وسیله ارتباطی که در دست دارید به سایت معتبر چند کارگزاری بورس از جمله کارگزاری فارابی مراجعه نموده و با چند کلیک نسبت به ثبت نام آنلاین و غیرحضوری در بورس و دریافت کد بورسی اقدام کرد.

هر شخص حقیقی برای سرمایه گذاری در بورس، در ابتدا باید از یک کارگزار رسمی و مورد تایید سازمان بورس اوراق بهادار کد بورسی یا همان کد معاملاتی دریافت کند. کد بورسی برای هر شخص منحصربه فرد است و در واقع شناسه او در بورس به حساب می آید.

کد بورسی از تعدادی حرف و عدد تشکیل شده است. افراد حقیقی و افراد حقوقی در سامانه اطلاعاتی بورس به یاری کدبورسی شناسایی می شوند.

ثبت نام بورس اولین قدم برای سرمایه گذاری در بورس است و افراد می توانند در سایت کارگزاری فارابی در حال حاضر به صورت غیرحضوری این ثبت نام را انجام دهند.

در سایت کارگزاری فارابی علاوه بر ثبت نام کارگزاری، ثبت نام سامانه سجام نیز به صورت غیرحضوری و رایگان صورت می پذیرد و افراد می توانند در کمتر از پنج دقیقه ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

کارگزاری های بورس از افراد خبره، با تجربه و آشنا به مسایل مالی بهره می گیرند که نسبت به شرایط مالی، بازار اوراق بهادار و بازار کالا شناخت کافی دارند. آن ها با تسلط خود بر قوانین و مقررات می توانند بهترین اقدامات برای خرید و فروش اوراق بهادار و کالا در بورس را برای مشتریان انجام دهند.

به همین دلیل سخت گیری های زیادی در خصوص صدور مجوز فعالیت شرکت های کارگزاری بورس و نحوه فعالیت آن ها صورت می گیرد. مشخصات شرکت های کارگزاری دارای مجوز نیز در قسمت مشخصات شرکت های کارگزاری بروزرسانی می گردد. این شرکت ها برای ارائه خدمات مختلف در حوزه بازار سرمایه باید مجوز مربوطه را اخذ نمایند.

در گذشته شرکت های کارگزاری بورس برای راحت تر کردن دسترسی کاربران و سرمایه گذاران خود با تأسیس شعبه، دفتر و نمایندگی در تهران و سایر شهرستان ها اقدام می کردند، اما بعد از انتشار ویروس کرونا، مجوزهای لازم برای ثبت نام غیرحضوری بورس صادر شد.

شرکت های کارگزاری بورس از جمله کارگزاری فارابی هم توانستند خدمات خود از جمله ثبت نام، احراز هویت و صدور کد بورسی را به صورت آنلاین ارائه دهند.

پس از ثبت نام بورس و صدور کد بورسی شما دیگر یک سرمایه گذار بورس هستید و در صورت علاقه می توانید خودتان به خرید و فروش سهام بپردازید، اما اگر اطلاعات کافی برای مدیریت سبد سهام خود را ندارید می توانید از خدمات شرکت های کارگزاری بورس بهره ببرید.

شرکت های کارگزاری بورس در سایت خود امکان ثبت سفارش اینترنتی و آنلاین خرید و فروش سهام را فراهم می نمایند. کارگزاری فارابی برای کاربران حرفه ای، امکان خرید و فروش مستقیم سهام توسط خود شخص به وسیله سامانه معاملات آنلاین (برخط) فاربیکسو را پیشنهاد می دهد.

به این ترتیب فرد می تواند شخصاً معاملات خود را مدیریت کند. در سایت فاربیکسو امکان خرید و فروش آنی و لحظه ای سهام وجود دارد و به محض وارد کردن سفارش خرید یا فروش، درخواست شما بدون احتیاج به کارگزار در سیستم ثبت می گردد. پس از آن نیز می توانید اطلاعات سهام و قیمت ها را به صورت لحظه ای و آنلاین پیگیری کنید و آخرین اطلاعات را ببینید.

استفاده از خدمات منحصربه فرد کارگزاری فارابی علاوه بر کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها توسط اپلیکیشن و موبایل هم امکان پذیر است. در فارابیکسو تمام اطلاعات مربوط به بازار از جمله شرایط سهم، میزان سود و زیان، اخبار، کدال، تغییرات پرتفوی، میزان دارایی براساس قیمت لحظه ای و موارد دیگر به صورت لحظه ای به روز می گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 10782

به "مزایای ثبت نام بورس در کارگزاری فارابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای ثبت نام بورس در کارگزاری فارابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید