مربی تیم فوتبال پارس جنوبی: راه کمالوند را ادامه می دهیم، مشکل اقتصادی نداشته باشیم رتبه مان تک رقمی می گردد

به گزارش چاپار بلاگ، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت، اگر مسائل اقتصادی این تیم رفع گردد راحت می تواند رتبه اش تک رقمی گردد.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی: راه کمالوند را ادامه می دهیم، مشکل اقتصادی نداشته باشیم رتبه مان تک رقمی می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از جم، عرفان جم رتبه، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل پرسپولیس گفت: پیش از هر چیزی باید بگویم جای خالی کمالوند واقعاً حس می گردد. دوست داشتیم با هم باشیم، اما او به دلیل مسائل اقتصادی از جمع ما جدا شد. بازی با تیم های پرسپولیس و استقلال همواره حساسیت خاصی دارد و امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید. ما امروز تمرین شاداب و با روحیه ای انجام دادیم، در صورتی که بارندگی های اخیر به ما اجازه نداده بود خوب تمرین کنیم.

وی ادامه داد: نوری و گودرزی به جمع ما اضافه شدند و متأسفانه علی عبدالله زاده را به دلیل چهار کارته شدن نداریم. محمد ابراهیمی و بابک حاتمی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. من به شخصه به بازی با پرسپولیس خیلی امیدوار هستم. یکسری الهام به من می گردد و امیدوارم طرفداران بازی خوبی را ببینند و ان شاءالله بتوانیم در جم از پرسپولیس برای اولین بار حداقل یک امتیاز را بگیریم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این سؤال که بازی با فردا می تواند آغاز دوباره ای برای تیم جم باشد، اظهار کرد: ببینید در دو سه سال اخیر اسکلت تیم این قدر قوی بوده که ما مقابل بزرگان همواره حرف برای گفتن داشتیم. ما در آزادی هم به پرسپولیس اتفاقی باختیم و می توانستیم پیروز باشیم. ما بازیکنان قابلی داریم و از لحاظ فنی مسئله ای نداریم و مسائل ما بیشتر مربوط به مسائل اقتصادی می گردد. امروز از مسئولان باشگاه خبرهای خوبی درباره افزایش سقف پرداختی بازیکنان به 50 درصد شنیدیم. تیم ما از نظر کسب نتیجه، در خانه هیچ بازی را واگذار نکرده و در خیلی از بازی ها از حریف پیش بودیم و در دقایق آخر گل دریافت کردیم و بازی مساوی شده است. امیدوارم بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد و بتوانیم سه امتیاز بازی های مان را کسب کنیم. ما راه کمالوند را ادامه می دهیم و با همکاری کادرفنی فردا ترکیب تیم را معین می کنیم.

جم رتبه در پاسخ به این سؤال که آینده پارس جنوبی را چطور می بیند، گفت: فوتبال یک بازی گروهی است. بچه های ما خیلی با هم یکدل هستند و تیمی نیستیم که با به وجود آمدن چنین شرایطی دودستگی در آن به وجود بیاید. من به طرفداران قول می دهم فردا یک بازی خوب از تیم ما ببینند. من آینده این تیم را خیلی خوب می بینم، به شرطی که مسائل اقتصادی این تیم حل گردد. فوتبالیست ها بیشتر نان آور خانواده شان هستند و شغل دیگری ندارند. اگر یک مقدار مسئولان به فکر تیم های نفتی باشند، این تیم ها نتایج خوبی می گیرند. تیم ما هم اگر مسائل اقتصادی اش حل گردد راحت می تواند رتبه ای تک رقمی به دست آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1634

به "مربی تیم فوتبال پارس جنوبی: راه کمالوند را ادامه می دهیم، مشکل اقتصادی نداشته باشیم رتبه مان تک رقمی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم فوتبال پارس جنوبی: راه کمالوند را ادامه می دهیم، مشکل اقتصادی نداشته باشیم رتبه مان تک رقمی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید